Hulp

• Er is geen vergoeding, het zijn maar een paar klene dingen;) taken zijn een forum te resetten forum moderator erin te zetten en nog een paar kleine dingen , waar jij geen tijd voor had;)

groetjes

• Als ik op jou site kom, dan krijg ik deze melding:

Gerapporteerde aanvalsite!

De website op http://www.street-crime.nl is gerapporteerd als een aanvalsite en is geblokkeerd op basis van uw beveiligingsinstellingen.

Aanvalsites proberen programma?s te installeren die privéinformatie stelen, uw computer gebruiken om anderen aan te vallen, of uw systeem beschadigen.

Sommige aanvalsites verspreiden bewust gevaarlijke software, maar vele zijn gecompromitteerd zonder de kennis of toestemming van hun eigenaars.

Wat is hier de bedoeling van?

Het bovenstaande bericht werd geplaatst door een lid waarvan het account verwijderd is.

• Nee firefox heeft er een beveiliging erin zitten, die dit soort sites tegenhoud.
    Als ik wil kan ik hem wel bekijken, via firefox.

maar waarom zou ik een site willen zien, die staat gerapporteerd als een aanvalssite?

Dat heeft niets met de server of browser te maken, dat heeft ermee te maken wat je op je server zet of hebt gezet!

Het bovenstaande bericht werd geplaatst door een lid waarvan het account verwijderd is.

• Als ik ik kijk waarom hij is gerapporteerd.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!