Major-Crime Source

  • Beste,


    Hierbij mededeel ik dat RiiCk er extra geld voor heeft betaald om mijn maffia layout meerdere malen voor zijn source door mag verkopen. Dus ik heb hem toestemming geven, en ik zou dit ook in zijn topic vermelden ben alleen net pas thuis van me werk. Dus ik kon niet eerder antwoorden.
    Dus geen gezeur hier over! Wil jij ook rechten voor het doorverkopen, neem dan contact op!


    En nog even tussendoor, ik lees het zo allemaal weer even.
    Maar godv**d*mm* wat ligt het niveau weer laag!
    Als maar het zelfde vragen, de hele tijd.


    Gebruiker: "Mag jij die layout wel doorverkopen"
    RiiCk: "Ja dat mag ik, ik heb toestemming van KyleM!"


    Blijf het dan ook niet vragen!
    Dit topic zie ik echt niet over het hoofd, ik check alle verkoop topics en check topics. Dus dan zal ik hier wel degelijk op antwoorden als het niet zo was!


    Dus ik weet niet of RiiCk het wil maar ik denk dat dit Topic maar even gecleand moet worden, want het is zoals altijd, een grote k*t zooi geworden :S In bijna alle verkoop topics hetzelfde!


    Als je iets wil vragen doe het dan via PB en niet in het topic!
    Waarvoor is PB, Priv? bericht? 8-)


    En als hij iets is vergeten te informeren kan je dat ook melden via PB en dan kan hij het er gewoon tussen zetten!


    Het is allemaal zo simpel maar jullie kunnen het maar niet leren!
    Echt waar, en dat niemand er wat aan doet (Moderators vooral) Kijk hoevaak er offtopic wordt gegaan!


    Bang dat mensen jullie gaan haten ofzo :S
    Sjonge, jonge, echt waar er moet hier heel, heel veel verbeterd worden.


    En er moet veel, veel beter gelezen worden, want bijna iedereen kijkt over de antwoorden heen, en huppa weer een nieuwe vraag!


    Als voorhaal Moderators en beetje Beheerders, mijn laatste stuk tekst niet serieus nemen en niet gaan verbeteren vindt ik het heel zwak van CP, want er was een enqu?te en waar was die voor bedoeld? Voor verbeteringen toch?


    Show it!!
    Laat zien dat CP ook volwassen mensen hebben en niet allemaal mensen die dit neer zetten: "Ik heb een bug gevonden" (Ja wat voor bug!)
    Topic start bericht: Als je bugs vindt meld het dan, de 1e maand maken wij ze direct gratis voor jullie!


    Meld dit dan ook gewoon via PB ofzo :S
    Echt waar aan veel mensen kan ik me echt mateloos irriteren.
    Ik denk niet dat ik de enigste ben hier op CP, maar als ik Moderator was. En dit zo aantrof in een Topic!


    Had ik 100% banpunten uitgedeeld!
    Maarja, blijkbaar zijn er hier een boel softie's!


    Of wilt iemand zeggen dat het niet zo is?
    Oja, umhh dat kan ook wel via PB toch? :O


    Maar samengevat: Ja hij mag die layout gebruiken en verkopen met zijn source!


    Met vriendelijke groeten,
    KyleM

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!