Heey
Ik heb hier veel afbeeldingen die beschadigd zijn,en dus als ik die open krijg ik gewoon een kruis...
Weten jullie een programma die ervoor kan zorgen dat de afbeeldingen niet meer beschadigd zijn?
Heey
Ik heb hier veel afbeeldingen die beschadigd zijn,en dus als ik die open krijg ik gewoon een kruis...
Weten jullie een programma die ervoor kan zorgen dat de afbeeldingen niet meer beschadigd zijn?
hoe bedoel je beschadigd?
Je kunt ze niet meer zien ...
Ipv van de afbeelding zie je gwn een error kruisje...
voorbeeld?
Gaat het over afbeeldingen van een website? Dan is het namelijk zo dat het pad naar de afbeelding waarschijnlijk niet meer klopt.
juist ja.. daarom vroeg ik dus ook om een voorbeeld..
nee gwoon afbeeldingen...
Geef eens een voorbeeld dan...
Een screenshot? Gewoon iets om ons te laten zien, wat jij bedoelt.
Als je zo oppervlakkig blijft kan niemand je helpen.
al geprobeerd met een ander programma te openen /
Ja meerdere ook mozilla etc,en die afbeeldingen kan ik ook niet meer uploaden op tinypic etc terwijl ze wel de juiste extensie hebben ...
sommige bestanden kun je niet meer openen als je hem veranderd hebt bijvoorbeeld van png naar bmp heb je dit toevallig gedaan?
Volgens mij leest een browser de extensie niet, maar het MIME type. Als je dus een PNG hernoemt naar JPEG, zal het volgens mij gewoon geladen worden als PNG, maar klopt er iets niet.
Beschadigde plaatjes kun je echter niet meer herstellen.
Nee ik heb niks veranderd hoor.
Ook met photoshop of photofiltre geprobeerd?
Ja ...
paint werkt bijna altijd
Heb geprobeerd lukt ook niet.
Een hoop programma's proberen gaat niet echt nut hebben denk ik. Heb je enig hoe het gekomen kan zijn? Zijn er nog meer bestanden beschadigd behalve afbeeldingen?
Misschien heeft de harde schijf wel gewoon een klap gehad, en dan wordt het lastig.
Ja alle psd's en afbeeldingen zijn beschadigd,de rest niet ...
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!