Hey,
Ik heb vandaag XAMPP geinstaleerd, alleen hij werkt niet. Heb heb geinstaleerd alles. Maar ik krijg nog niets heb de readme_en al gelezen.. alleen wordt er niets wijzer van..
Kan iemand me aub ff helpen.
Frenzo!
Hey,
Ik heb vandaag XAMPP geinstaleerd, alleen hij werkt niet. Heb heb geinstaleerd alles. Maar ik krijg nog niets heb de readme_en al gelezen.. alleen wordt er niets wijzer van..
Kan iemand me aub ff helpen.
Frenzo!
Xampp werkte ook heel vreemd op mijn (oude) laptop, ik raad je dan toch Wamp aan, deze werkte wel.
Ik ben er nooit achter gekomen waardoor hij het niet deed, en ik denk dat dit bij jou ook het geval is.
welke windows heb je
Ik heb XAMPP vandaag ook bij mijn opa geïnstalleerd, alleen daar werkte die perfect. Maar hier op Vista niet
Xampp werkt prima op elke pc.
1: Heb je apache gestart en draait deze volgens Xampp?
2: Heb je bij het installeren op NIET dynamische driveletters gedrukt (dynamische driveletters is voor USB en werkt vaak slecht).
3: Staat je firewall uit?
Ik ben hem nu opnieuw aan het uitpakken, en herinstalleren...
Als je er niet uit kan komen na de installatie meld het dan even, heb altijd xampp gebruikt en werkt super
Heb me ook in de bestanden van xampp verdiept :p
R-Mulder, hij werkt nog steeds niet Wil je me toevoegen op msn : brouwerfrenzo [apenstaartje] hotmail [punt] com
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 19.11.09 23:11:27:
R-Mulder, dankje voor het helpen en het instellen van mijn Wampp server Echt heel erg bedankt
Geen dank
Daar zijn we voor :p
:slotje:
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!