Reden spam

• Ach joh ik denk dat wel duidelijk is geworden dat de crew niet echt goed in elkaar zit. Ik denk dat je niet meer zoveel moet verwachten van CP koen. Ik bedoel als je kijkt hoe je ons laats stikken...

• Sst Rick het is een geheimpje :p We wachten tot ze beginnen met dreigen enzo voor we het bekend maken :D

Nee alles op z'n tijd, alles komt goed.

En wat die statistieken betreft, ik vindt het ook raar maar kan wel. Het forum is aardig groot en dat helpt google zeker! Aan SEO is deze site wel goed hoor.

• Als iemand op google bijvoorbeeld een canadeese intypt criminals websmaster of iets dergelijks is er al een zeer grote kans dat die criminalspoint.com dus dat er 's nachts rond de 10 gasten online zijn is vrij logisch. Ook zijn dit bots van Google, Yahoo enz.

• @ Pim
    Is niet moeilijk als enige CRIMINALScommunity om hoog in google te staan?? Dat was dus best domme opmerking..

@ Joshua
    Ja en google bot komt ook lekker elke dag, die kome 1x in 2 weken ofzo, is verschillend.

• [offtopic]Boeien wanneer Google online komt of niet..[/offtopic]

Wel vreemd dat er nu pas een projectleider komt?
    Na al die bugs, spammers, .. na mijn 'ontslag' , dan pas word Koen echt wakker?

Iedereen wil de mentaliteit en het niveau van V2 terug, maar dat was niet meer dan dit nu,.. over oude tijden spreken is nu eenmaal ook niet altijd de beste keus! De wereld was ooit ook beter, toen het nog niet bestond..!

[offtopic]Ik weet ondertussen ook wel met de ervaring die ik op gedaan heb hier in CP hoe de vork aan de steel zit, en ik ben blij dat ik mijn definitieve keuze heb kunnen maken, dit is niet negatief bedoeld, en ik ga heus niet zeggen hoe het echt is, dat laat ik liever over aan de mensen die zich nog inzetten voor CP... [/offtopic]

• Ik denk eerder dat het was omdat ik had aangeboden om terug projectleider te worden.
    Maar koen vond het al niet nodig om binnen de 24 uur te antwoorden.

Verder vertrouwden de NIEUWE crewleden mij niet, omdat ze mij zelf niet kennen. (buiten 1 dan die nog deftig reageerde).

Maar als ik dan het topic lees en zie dat koen zegt dat ik verantwoordelijk was voor veiligheidsbugs hoeft het voor mij ook niet meer.
    Want koen, jij was degene die alles afwist van veiligheid, niet ik.
    Om het dan om mij te steken is wel zeer laag. (zeker omdat ik je de bugs nog verteld had).

Achja, jammer voor cp. (Vind het zelf ook jammer, omdat ik al mijn werk verloren zie gaan)

• Ik hoop dat over een paar maanden heel criminalspoint goed is en zo iedereen elkaar kan helpen.
    Maar de mensen die de sfeer vernaggelen moeten gewoon opzouten.
    Je bent egt zielig als je met je eigen gaat praten op criminalspoint onder andere accounts.
    Ik geef je een tip als je ook zo bent dan kan je gewoon naar http://www.zoekeenleven.nl gaan.
    Daar kunnen ze je helpen met er 1 te vinden.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!