Countdown toevoegen

• Graag zou ik een countdown willen toevoegen aan mijn script zodat de leden kunnen zien hoeveel tijd er nog dient te worden gewacht. Wie kan mij helpen om dit in het onderstaande script te verwerken?

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Dank je wel, maar dit is niet wat ik bedoel. Ik bedoel een countdown zodat je kan zien wanneer je weer kan bouwen.

Bij het bouwen wordt er namelijk dit in de db gezet:

PHP
    mysql_query("UPDATE `[users]` SET `training1`=`training1`+'2' WHERE `login`='$data->login'");
    			mysql_query("UPDATE `[users]` SET `opdruktijd1`='300', `opdruktijd`=NOW() WHERE `login`='$data->login'");

De speler moet vervolgens te zien krijgen hoe lang het duurt voordat deze tijd is afgelopen dus: Er wordt al gebouwd. U kunt weer bouwen over.... (en dan hier de tijd die automatisch afteld)

• gewoon de opdruktijd1 weergeven zoiets als:

PHP
    $boksen1           = mysql_query("SELECT *,UNIX_TIMESTAMP(`opdruktijd`) AS `opdruktijd`,0 FROM `[users]` WHERE `login`='$data->login'");
    $tijd = $boksen1->opdruktijd1

echo"$tijd";

zoiets zou je kunnen gebruiken heb het enkel wel even snel uitgewerkt je zou hem zelf beter moeten uitwerken.

• Dank je wel. Ik heb er nu van gemaakt:

Maar krijg de volgende foutmelding

PHP
    Parse error: syntax error, unexpected T_IF in C:\Webserver\Root\Website\build_house.php on line 40

Dit is lijn 40

PHP
    if($boksen->opdruktijd + $boksen->opdruktijd1 > time()){
  • Ik zie het ja, bedankt. Maar helaas krijg ik nog steeds de countdown niet te zien. Ik heb er nu het onderstaande van gemaakt. Nu is de overige tijd wel te zien, maar deze loopt niet automatisch terug.

Iemand enig idee hoe dit toch is op te lossen?

• Ja, dit moet je met javascript doen

Weet natuurlijk niet of hij werkt aangezien hij uit vendetta komt.
    Maar is het proberen waard :cheer:

Ohja, dit moet dan bij echo komen te staan:

PHP
    <span id='theTime' class='timeClass'></span>

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!