Banditi Debug Topic

  • Bug: Strings worden geschreven als constanten.
    Pagina's: Allemaal?


    Ik neem aan dat PHP hier notice's voor gooit? Deze 'feature' hadden ze nooit in PHP moeten inbouwen. Misschien is de Banditi source wel netzo slecht als CP, lol. Hoop voor Dominic dat hij niet zo lelijk script als Banditi.

  • BUG:
    - Je kan bij het aanmelden je gegevens naar zoveel mensen als je wilt sturen.


    WAT HEB IK GEDAAN:
    - Terwijl ik me aanmelde ( @ Gangsterscuty.eu ) kreeg ik, je kent dat wel wanneer je ergens anders iets in een input box zet krijg je dat wat je geplaatst hebt eronder. Ik had ergens anders al : [email protected], [email protected] gezet en dan heb ik dat dus aangeklikt en me zo aangemeld .. Ws kan dit in vrijwel alle sources





    Normaal heeft Joshua me Pass en naam nu (xD)

  • Schiet lekker op met dat die url tags zijn uiteschakeld... kan je zo fijn het paket en de fixes downloaden?^o)


    EDIT ; er is momenteel al een compleet debugged versie online ; genaamd crimevalley , enkel een nieuwe outgame layout en voor de rest compleet debugged (c)

  • De volgende die zomaar off topic gaat of dingen gaat zeggen over dat iemand ook maar eens moeite moeten doen enz. kan een strafpunt verwachten!


    Ook reacties die niets toevoegen aan dit topic kunnen we beter missen! Ik heb daarom zelf beslist om een paar reactie uit dit topic te verwijderen aangezien hier anders weer teveel off topic reacties door wordt veroorzaakt!


    In dit topic zal ik iets strenger worden aangezien hier al meerdere keren 'bijna' ruzies van zijn gekomen. Handel die discussies gewoon af in een PB niemand wacht op zo'n reacties.


    Respecteer dit alsjeblieft!

  • Citaat

    Schiet lekker op met dat die url tags zijn uiteschakeld... kan je zo fijn het paket en de fixes downloaden?^o)


    EDIT ; er is momenteel al een compleet debugged versie online ; genaamd crimevalley , enkel een nieuwe outgame layout en voor de rest compleet debugged (c)


    Je kan nu de source downloaden door de link te kopieeren, samen met debuggingen. Als ik weer meer tijd heb, zal ik verder helpen:)

  • Heeft er trouwens al iemand gekeken naar de famattack..?
    Het is namelijk niet mogelijk om een familie te doden.. De familie zal altijd blijven bestaan.
    Heeft er al iemand een famattack waarin het wel mogelijk is om families te doden..?


    Alvast bedankt voor je reactie!

  • De download van de hoger/lager bug heb ik even in een rar-file gezet.
    Ook is er een aanpassing aan de Roulette, namelijk de tekst 'Banditi' is nu weg.
    Voor download zie eerste post.


    Excuses, vergeet steeds me vorige bericht te editten:?:

  • Dat probeer ik dus ook met het standaard clanwar.php bestand uit diverse andere sources.
    Laat iedereen de source zonder familie kill???
    Zo ja:
    Wat heeft het dan voor nu om een familie sterker te maken als ze toch niet dood kunnen gaan????

  • Bijna niemand zal dit zelf veranderen denk ik.
    Hoe het nu is, is het leuker. Anders komt familie X met XXXXXXXXX power tegen familie Y met XXXXX power, en weg is familie Y.
    Je familie kan via de familieshop sterker worden, en ook door je leden.

  • Klopt, hij stuurd door naar mijn website..
    Omdat ik continu bezig ben met debuggingen.
    Hij heeft de standaard banditi, met weinig debuggingen. Die je hier kan downloaden is nog buglozer als hij heeft volgens mij:P(a)

  • Ik heb een beginnetje gemaakt voor de dood buy ;)


    Config.php

    PHP
    $dood = ("SELECT dood FROM `users`");
    $doodcheck = mysql_query ($dood) or die (mysql_error()); 
    	if ($doodcheck == 1)
    		{
    			echo 'U ben helaas dood, u moet blablabla';
    		}


    sql tabel: Users

    PHP
    `dood` int(2) NOT NULL default '0',


    Succes verder!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!