Scripter gezocht!

  • Ik wil gaan beginnen om een nederlandse clone te maken van de laatste versie van http://www.bitefight.nl.
    Ik ben een Beginner - Gevorderde (er tussen in) scripter, en ik zoek iemand die intresse heeft mij ermee te helpen.
    Waarom wil ik hieraan beginnen:
    Ik wil meer ervaring opdoen als scripter en steeds meer leren..
    ik heb al veel ervaring opgedaan met het fixen en editen van criminals sources, dus nu wil ik ervaring op doen doormiddel van een clone te maken.
    Waarom bitefight:
    Ik vond Bitefight wel een goed spel om een clone van te maken, want je kunt gewoon het orgineel erbij houden, hij is bij best veel mensen gewild, en het is niet TE moeilijk
    ;)!


    Dingen die ik al heb:
    - CSS bestanden
    - Alle images/plaatjes
    - De FAQ
    Dus de lay-out heb ik al:p.


    Heb je intresse?
    stuur me dan een bericht en/of post het hier.
    Mvg,
    Nick.:p

  • Nou, ik doe het puur om ervaring op te doen.
    Maar de hosting, en domein registratie kosten zijn voor mij.
    Andere kosten die hiermee te maken hebben ook.
    Dus jullie hoefen in ieder geval niets te betalen(xD).
    Mvg,
    Nick.

  • maar je zoekt een scripter om een cloon te maken waar heel wat werk in gaat zitten.
    Dus is de scripter voor jouw bezig een cloon te maken en krijgt daar ook nog niks voor.
    en hij moet het doen omdat jij ervaring wil opdoen.
    klinkt een beetje raar dacht ik 8-|

  • nee, het wordt teamwork:


    PHP
    Ik ben een Beginner - Gevorderde (er tussen in) scripter, en ik zoek iemand die intresse heeft mij ermee te helpen.


    "HELPEN" zei ik.


    Dus ik wilde het eerst alleen doen, maar daar heb ik iets te weinig ervaring voor.;)
    Mvg,
    Nick.

  • Ga jij dezelfde layout gebruiken als hun, omdat je zegt dat je alle plaatjes e.d al hebt ? (niet aan te raden, want dan ben je later met de source niets, aangezien hun zo een deurwaarder voor jou deur sturen!)