Scripter gezocht!

  • Ik wil gaan beginnen om een nederlandse clone te maken van de laatste versie van http://www.bitefight.nl.
    Ik ben een Beginner - Gevorderde (er tussen in) scripter, en ik zoek iemand die intresse heeft mij ermee te helpen.
    Waarom wil ik hieraan beginnen:
    Ik wil meer ervaring opdoen als scripter en steeds meer leren..
    ik heb al veel ervaring opgedaan met het fixen en editen van criminals sources, dus nu wil ik ervaring op doen doormiddel van een clone te maken.
    Waarom bitefight:
    Ik vond Bitefight wel een goed spel om een clone van te maken, want je kunt gewoon het orgineel erbij houden, hij is bij best veel mensen gewild, en het is niet TE moeilijk
    ;)!


    Dingen die ik al heb:
    - CSS bestanden
    - Alle images/plaatjes
    - De FAQ
    Dus de lay-out heb ik al:p.


    Heb je intresse?
    stuur me dan een bericht en/of post het hier.
    Mvg,
    Nick.:p

  • Nou, ik doe het puur om ervaring op te doen.
    Maar de hosting, en domein registratie kosten zijn voor mij.
    Andere kosten die hiermee te maken hebben ook.
    Dus jullie hoefen in ieder geval niets te betalen(xD).
    Mvg,
    Nick.

  • maar je zoekt een scripter om een cloon te maken waar heel wat werk in gaat zitten.
    Dus is de scripter voor jouw bezig een cloon te maken en krijgt daar ook nog niks voor.
    en hij moet het doen omdat jij ervaring wil opdoen.
    klinkt een beetje raar dacht ik 8-|

  • nee, het wordt teamwork:


    PHP
    Ik ben een Beginner - Gevorderde (er tussen in) scripter, en ik zoek iemand die intresse heeft mij ermee te helpen.


    "HELPEN" zei ik.


    Dus ik wilde het eerst alleen doen, maar daar heb ik iets te weinig ervaring voor.;)
    Mvg,
    Nick.

  • Ga jij dezelfde layout gebruiken als hun, omdat je zegt dat je alle plaatjes e.d al hebt ? (niet aan te raden, want dan ben je later met de source niets, aangezien hun zo een deurwaarder voor jou deur sturen!)


    Als het met een eigen layout is, dan kun je mij wel een PB sturen :p.

  • Ik had eigenlijk in gedachte om echt een CLONE te maken, je, maar na jouw verhaal lijkt dat me toch niet zo handig nee.


    Ik denk dat ik maar wat aan de layout moet gaan doen dan.


    Wil je dan alsnog helpen??;)
    Mvg,
    Nick.

  • Beter is een variant ervan maken en dat dmv een opensource project draaiende houden.
    Kijk eens naar dingen als Devana of Dragonprime, beide nog zeer levende projecten met veel vooruit en een gigantische supportieve community.
    als je dit niet doet is er 90% kans het weinig word en de source uiteindelijk doodgaat voordat ie uberhaupt al een beetje af is.
    ( Xnova is ook nog steeds bezig op derden, hoewel de hoofdsite zelf wel dood is ).


    Mischien heb je hier wat aan

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

  • Ok, bedankt voor je tip, ik zal kijken wat ik er mee kan doen;).
    Mijn iedee was zowieso al om een source te maken, maar ik wilde eerst dat hij PREZIES hetzelfde zou worden als het orgineel, maar dat zit er volgens mij niet in.
    Ik begin nu te betwijfelen of ik hier genoeg ervaring voor heb, maar als er nog steeds mensen zijn die willen helpen, ga ik er gewoon mee door!;)
    Mvg,
    Nick.

  • Koen, hij hoeft je geen stuiver ervoor te geven omdat hij al duidelijk heeft aangegeven dit voor de lol doet, om te leren scripten en als OS project.
    Hoewel zo'n reactie totaal nutteloos is verbaasd het me dan weer niet.
    Het is dat jij de eigenaar bent, als een normaal lid na zo'n duidelijke uitleg zo'n reactie neerzette dan werd hij door een mod erop aangesproken.

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!