ben laatst nog een mooie source tegengekomen.
Was net in beta, is een rpg gemaakt dmv ajax en javascript ( ook beetje php ), en is real time :).
kan dus draaien op een webserver, zag er wel indrukwekkend uit, niet verwacht dat het kon dmv een webserver alleen.
Zal kijken of ik hem nog kan vinden ( wel aardige tijd geleden xP )
gratis MMORPG
- W0utR
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
ssjharry, op 1 dag haal je nooit 99 ..
En cheaten is verboden dus illegaal! -
Nu we toch in dit thema zijn;
ga naar southparkstudios.com > Full Episodes > Seizoen 10 > Make Love, Not Warcraft
-
Citaat van glennox
http://www.heroesofnewerth.com op dit moment closed beta.. Als je intresse hebt of iemand anders heb nog wel beta keys over
Heb ik ook, nooit voor aangemeld of wat dan ook via enige connecties van die site, ineens u heeft een beta key in m'n mail, naja ik vond het wel best, alleen ik snap er nog niet echt veel van en al te bijzonder is het niet.
wel leuk om af en toe te spelen.
Hopelijk heeft het wel gewoon one time fee anders ga ik het niet doen. -
Citaat van Laeresh
Heb ik ook, nooit voor aangemeld of wat dan ook via enige connecties van die site, ineens u heeft een beta key in m'n mail, naja ik vond het wel best, alleen ik snap er nog niet echt veel van en al te bijzonder is het niet.
wel leuk om af en toe te spelen.
Hopelijk heeft het wel gewoon one time fee anders ga ik het niet doen.waarschijnlijk ben je dan uitgenodig door een vriend ofzo :p
en ik heb veel dota gespeeld dus ik vind het spel echt super.
betere graphics en het is gewoon weer een top spel van s2gameshet is een soort rpg strategie game. Je ben een hero en daarmee moet je pvpen tegen een andere hero. hiermee kan je geld krijgen als je de ander killed en daarmee weer betere equipment kopen en het uiteindelijke doel is de basis van je tegenstander te slopen
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!