Probleem nieuws systeem

• hallo criminalspoint, ik ben misschien een newb hier maar omdat criminalsfanaat gefuseerd is (helaas wel) heb ik me hier maar aangemeld, maar om terug te komen op het punt hier is het problematische stuk script:

note: DIT IS ALLEEN EEN DEEL VAN HET SCRIPT
    de problematische lijn is de query onderaan elke keer als ik een bericht probeer te verwijderen krijg ik netjes het bericht Message successfully removed maar als ik kijk op de homepage en op de remove pagina zelf staat het bericht er nog bij, ik denk persoonlijk dat het probleem de $id is maar het enige is ik zou echt niet weten hoe ik dit moet oplossen.

mvg, AeroXbird :D

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Misschien eerst bovenaan remove tussen haakjes zetten.

PHP
    $query = mysql_query("DELETE FROM `news` WHERE `id`='" . $id . "'") or die (mysql_error());
    if($query) {
       echo '<b>Message successfully removed</b>';
    }
    else {
    echo "Foutje";
    }
  • wauw, dat is vreselijk snel met antwoorden, maar helaas werkt geen van bijde fixes ik heb de remove tussen haakjes gezet (") en de code vervangen door die jij hebt gepost maar nog geen resultaat

mvg, AeroXbird

• Hmm.. Heb je een combinatie geprobeerd van beiden? Heb inderdaad wat vergeten, die $_POST['radio'] waar darsstar het over had, als je die vervangt door $id die in mijn querydinges staat?

• ik sta versteld van de snelheid van reageren hier, en hoe snel het gefixt is :P ik was namelijk aan het reageren op jannick zijn post toen darsstar en net voor reageerde en de code die darsstar gaf werkte en samen met jannick zijn code zit er ook nog een kleine beveiliging op bedankt! admins slotje graag :)

• Aanvraag van :slotje: wordt uitgevoerd..

School
    Tweedejaars Informatica Student @ Hogeschool Rotterdam.

Webtalen
    - PHP ( OOP )
    - SQL
    - JavaScript i.c.m. jQuery framework
    - (x)HTML
    - CSS
    - Actionscript
    - XML

Programmeertalen
    - Java
    - C#
    - Ruby i.c.m. on Rails framework

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!