Beste mensen,
ik ben benieuwd welke mensen hier allemaal een yahama Aerox hebben, ik zelf heb net een Aerox R gekocht en ik zou graag willen weten wat jullie aan het uiterlijk van de scooter hebben gedaan.
Bijv. neon, led, soundboard enz.
bedankt
Beste mensen,
ik ben benieuwd welke mensen hier allemaal een yahama Aerox hebben, ik zelf heb net een Aerox R gekocht en ik zou graag willen weten wat jullie aan het uiterlijk van de scooter hebben gedaan.
Bijv. neon, led, soundboard enz.
bedankt
ik heb een malaguti FF die 120 rijd
en derbi senda die rijd gewoon 80
en een Suzuki TSX uit '88
genoeg :p
Ik heb helaas nog geen auto wel mn rijbewijs (xD)
hij vraagt niet welke je hebt maar of je dezelfde hebt ook..8-|
Lol als je nog iets technisch moet weten vraag het maar hoor ik heb ook weleens aan een aerox gesleuteld. Is het een nieuwe btw anders moet je nog even wat begrenzers eruit halen. (xD)
ik had een derby senda sm uit 2003 die reed 120 (HPI en ander uitlatjes en ander spruitstuk enzo.)
nu heb ik een honda MT5 met 125 CC blok rijd ongeveer 140 en die wil ik weer verkopen en neem ik weer een senda sm frame en bouw ik er zelf eentje met mijn pa.
en ik kan aan goedkope onderdelen kopen voor brommers wil je een link pb me maar
[offtopic]thommie 1 ding die uitlaten van een earox moet je er af halen want door die standaard uitleten rijden ze belabberd en kost het je meer benzine koop een Yamaha Aerox metrakit pro race uitlaat ik kan er goedkoop aankomen en aan andere aerox onderdelen pb me maar en ik geef je een link[/offtopic]
alvast bedankt maar mijn aerox gaat snel genoeg ik wil meer wat met led lampjes doen enz.
Ik heb een Aerox, Metallic oranje en wit van binnen. Twinner uitlaat met lerlichjes aan de rand van de koplampen,2 neon buisjes aan de binnenkant van de voorkap, malossi 70cc Sport, 26mm carb, TwinFire powerfilter 140 km/h.
suryoyo heb je foto er van?
klinkt vet namelijk
achterlicht heb ik van led gemaakt bij een vriend ziet er wel gaaf uit
Ik heb een aerox,
hier zet ik wel wat foto?s
ff uploaden
-----------------------------------
Uiterlijk:
Underseat van BCD, gladgestreken
Monoseat van Kiesler, vast gepolyesterd aan de achterkappen, super netjes!
Wit LED-achterlicht,
Voorkap met lichtunit en een Dichte voorkap ( voor de show )
Uitlaatdemper + waterpompdeksel gepolijst
Sportstuur gepolijst + kill-switch
Klein spatbordje van MTKT
Monsterremschijf van Stage6 ( zie foto )
Carterkap van Top Performance ( extra afvoer hitte )
Custom made kentekenhouder
In verband met het sportstuur, de ORIGINELE benzine/temperatuur meter gemonteerd in de accuklep, UNIEK!
Velgen heb een gepolijste rand
Motorisch:
De scooter is geheel standaard op de uitlaat na.
De scooter is voorzien van een Yasuni R uitlaat, hij rijdt hierdoor 70/75 km/u.
Voor de rest is onlangs alles nagekeken en vervangen als het slijtage vertoonde.
Ook is het motorblok mat zwart gespoten, dit ziet er super uit icm met het gepolijste waterpompdeksel en demper!
ziet er erg nice uit vind alleen een sportstuur op een aerox niet zo heel mooi maarja iedereen eigen mening.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!