Avatar + Layout + script

  • Hey Cp'ers,


    Ik dacht ik verveel me ff en ik dacht bij me zelf ik ga dit verhaaltje veranderen, dus lees dit gewoon opnieuw misschien staat er wel nuttige informatie in die jij wel kan gebruiken. Maar waar dit topic om gaat is over de Avatar Source, Ik werk er hard aan ik krijg ook veel hulp van Glemmniiee en Dbmaffia ik ben ze ook heel erg dankbaar daar voor. Maar het doel van dit topic is. Dat jullie mijn spel raten, of commentaar posten. Zodat het spel alleen maar beter wordt. Ik zit er over te piekeren om de layout aan te passen . Dus wat plaats je in dit topic.


    Live voorbeeld is te zien op : http://private.frenzobrouwer.nl


    Rating : 0/10
    Commentaar :
    Verbeteren :
    Hulp* :
    Verhaal* :


    Als je mij hulp wilt aanbieden d.m.v. mag ik dat script eens zien ik kan het verbeteren dan post ik het script uiteraard. Zodat ook jij met dat script mag gaan klooien , ik kan het ook via msn sturen als je dat liever hebt.


    Wil je toch nog iets vertellen wat best nuttig is , kan je dat daar toch bij zeggen. Als je dan niets te zeggen hebt kan je verhaal weg laten.


    We zijn nog niet heel erg ver maar we beginnen op gang te komen. Want we hebben pas de ledenlijst af, online leden, kladblok, avatar systeem, profiel. We werken nog aan heel veel unieke dingen . Alleen dat wordt nog even geheim gehouden.


    Fouten, bugs en spel fouten kunnen gemeld worden via een PB.


    Ik hoop dat jullie je ook aan het rating systeem houden. Zodat ik een duidelijke overzicht heb.


    Ik werk nu ook aan een nieuwe layout omdat ik de andere wat te donker vind en niet bij het onderwerp vind passen. Dit is stap 1 :
    http://i33.tinypic.com/nlex47.png


    Met vriendelijke groet ,
    Frenzo

  • Kan iemand ff helpen.


    Ik heb een script dat je eerst de stam moet kiezen waarbij hoort.


    Alleen als jij je stam hebt gekozen dan kan je eigenlijk het spel spelen database werkt ook helemaal. Alleen hij blijft op deze pagina.


    Hoe moet ik dit dan oplossen?

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 29.10.09 16:29:18:
    Dit is het volledigde script :

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!