i3D leed

• Zie hier: http://gathering.tweakers.net/…ist_messages/1375580/last

Sinds 1 uur 2 nachten geleden (dus over een half uur 36 uur) zijn ze daar begonnen met het verplaatsen van al (van i3D) hun racks (waar de servers in hangen) naar een ander datacenter, weg van WeDare. WeDare ligt op dit moment ontzettend dwars, omdat alle aansluitingen nog naar WeDare gaan in plaats van naar de plek waar de huidige servers staan :|
    i3D is haast onaangekondigd weggegaan, servers zijn handmatig uitgezet (waaronder er dus een hele zoot servers zijn met corrupte databases), en WeDare wist van niets dat ze weg zouden gaan.. Een grote puinhoop daar...
    Edit: En ja, ik ben er ook slachtoffer van. De server waarop al mijn sites staat is nog altijd niet aangesloten...

• Lijkt me niet echt fijn dat je eigen server er ook tussen uit ligt..
    Wanneer verwachten ze alles weer online ? :O

Postcounter: 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000

• Er is niks wat duidelijk is.. Het zou in die nacht dus maximaal 4 uur duren... De gebruikte excuses zijn, "deze ochtend", "begin van de middag" en "In de loop van de dag".. En die dag was gisteren. Stel prutsers...
    -Maikel, het is half aangekondigd. Maar een beperkt aantal mensen hebben een dag van tevoren een e-mail gekregen. Ze zijn halsoverkop verhuist uit de DC van WeDare, zonder dat WeDare ervan wist, voor zover ik weet... Best duistere zaak.. Hopen dat het snel online komt, is ondertussen al 41 uur offline.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!