Hier ervaring mee?

• Beste leden,

Heeft er iemand ervaring met idealgame.nl? Ik weet uit verhalen dat ze de makers van de gamoking source zijn en dat er de helft van je opbrengst automatisch naar hun gaat maar dat is er uit te halen.

Maar hoe is die Gangster World source opzich? Weten jullie of die een beetje goed in elkaar zit? En zijn hun wel te vertrouwen?

Reageer alleen als je iets weet en ga niet zeggen dat het oplichters etc. zijn want dat is ieder zijn mening en die weten we onderhand al :)

In ieder geval bedankt.

Mvg,

Casio

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • jah, ze stelen de helft van je winst maar als je nou een nieuwe belservice erin zet? dan kunnen hun niks meer stelen en verder zijn de scripts gepkt en verbetrd uit opensources.(kan jij vast zelf ook)?

• Wat nou stelen? Zij zijn tussenpersoon, dan hebben ze het recht om een deel van de winst te houden, als de aanbieder (de maker van de source dus) er toestemming voor heeft gegeven.

• jannick hun zijn naar mijn zien dochterbedrijf van pemp, en pemp is oplichterij als je iets koopt voor een bedrag zouden hun er geen winst meer op mogen maken behalve met de verkoop en niet van jouw klanten niet:S?

• Het gaat er nu niet om of het oplichters zijn of niet, mijn mening is in ieder geval dat het geen oplichters zijn want ze doen niets wat ze niet gemeld hebben, stel jij vraagt aan hun of de belservice gewoon normaal is zodat ik al het geld krijg en ze antwoorden daar ja op en zij krijgen wel een deel dan noem ik het oplichting. Maar verder is het natuurlijk niet netjes om te doen zonder het even ergens te melden.

In ieder geval bedankt voor jullie antwoorden ;)

• Oef, ik was best offtopic.. Het ZIET er best normaal uit... En ok, 10 euro is best veel maar wat wil je... Ze mogen het zelf bepalen.

az Leer eerst even zinnen maken die men kan begrijpen, praat dan pas.

Casio In dat geval wel, ja. Als ze het ergens hebben gesteld dan kan je er weinig aan doen, of zelf gewoon verkopen.

• Vertrouw die rommel zowiezo niet....

Wie weet hoeveel bugs ze in de source hebben gepropt.
    Tuurlijk een beetje scripter weet ze wel te vinden maar een minder goeie scripter niet.
    Kan beter zelf iets ontwikkelen of laten maken door een erkende scripter op bijv. sitedeals of tbforum.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!