Cookies werken niet.
- Luc
- Closed
-
-
-
Zet session_start(); is bovenaan de pagina.
En ik denk dat ik het probleem ziet.
Volgens mij kan hij check_login() niet vinden want die staat in de functies file.
Dus include de functie ding is helemaal bovenaan in de database.php en boven die include zet je dan die error_reporting(0); en daarboven session_start(); -
Dit heb ik nu gedaan, de errors zijn minder geworden maar heb deze 2 nog.
PHPWarning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home/onenat/public_html/test/index.php:3) in /home/onenat/public_html/test/O-N_Database.php on line 2 Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/onenat/public_html/test/index.php:3) in /home/onenat/public_html/test/O-N_Database.php on line 2
Met vriendelijke groet,
Luc
-
als ik inlog krijg ik gewoon gegevens te zien en als ik op klik om verder te gaan ga ik naar mars toe;)
dus de planeet pakt die nu wel maar nu nog die errors weghalen -
Waarschijnlijk staat er in dat database.php al een keer session_start();.
-
Planeten pakt hij wel, maar als je inlogt krijg je weer gewoon een inlog menu te zien op de planeet mars. Waardoor hij de cookies dus niet pakt of iets.
In de database staat maar 1 keer session start
-
En bij inloggen nog een keer(dat is 2), je moet gewoon in je config(of iets dergelijks) bovenaan session_start(); zetten.
En dan overal waar je een $SESSION of $COOKIE gebruikt die config includen.
-
Ik heb het eens anders getest. De sessions worden niet naar de pc verstuurd? Want sessions blijven tog actief tot ze weg worden gegooit?
-
Totdat je je browser afsluit, cookies worden op je PC opgeslagen...
Laat eens je index en dat O-N_database.php zien.
-
O-N database staat pagina terug.
Verder heb ik wat leuks om te laten zien waar je duidelijk aan kan zien dat de sessions niet worden aangemaakt.
login met: test
wachtwoord: testWaar moet je op letten: bovenin staat werkt niet en dat staat rechts bij inloggen ook. wanneerr je inlogt komt er bij het rechtse inlog gedeelte hoi te staan (sessie leest ie uit) maar bovenin staat nogsteeds werkt niet. klik je ergens op staat ook rechts werkt niet waardoor je kan zien dat de sessies niet worden aangemaakt.
Met vriendelijke groet,
Luc
-
Heb je op de 3de regel van index.php toevallig wat html staan?
-
-
Die includes boven doctype zetten!
-
doctypes moesten tog altijd helemaal bovenaan de pagina? Als ik die doctype na beneden doe loopt heel me site verkeerd us daar kan het niet aan liggen.
-
Weet niet of het gaat werken, maar doe ob_start(); is weg
-
Gedaan werkt nogsteeds niet, verder heb ik ook op het forum van me hosting dit topic geplaatst. Ik ga ook opzoek naar een ander login systeem en check systeem misschien dat die wel werken. Als iemand me kan helpen graag.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 28.10.09 09:18:23:
Kan een slotje op alles werkt weer:) -
Op aanvraag van de TS!
:slotje:
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!