Hoi,
Heb jij veel vrienden en wil je wat geld bij verdienen? Dan heb ik voor jou de beste vacature!
Leden werven voor een nieuwsbrief! U kunt het beste mij even toevoegen op msn: ****
Je moet 18 jaar en oudere leden werven.
Bedankt!
Hoi,
Heb jij veel vrienden en wil je wat geld bij verdienen? Dan heb ik voor jou de beste vacature!
Leden werven voor een nieuwsbrief! U kunt het beste mij even toevoegen op msn: ****
Je moet 18 jaar en oudere leden werven.
Bedankt!
Nee! Ze moeten zich aanmelden als ze willen ze worden niet gedwongen! Dus geen spam daarom dat ik deze tactiek aan pak!
Dat kun jij niet zeggen,
Ik zoek mensen die lid willen worden van een nieuwsbrief waar ze dingen in kunnen vinden zoals kortingen en prijzen...
Ze moeten zich zelf dan aanmelden en invullen, ik dwing ze niet..
Spam is ongewenst email, maar zij schrijven zich er voor in dus is het geen spam meer.
En nu ff ontopic :cheer:
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 21.10.09 17:09:24:
o,ja per 100 leden krijg je ?25,-
Heb je je hiervoor aangemeld op cp?
Dan vind ik jou ongewenst8-|
Nee dit gaat niet om spam er komt een AV bij dus ik weet niet wat je licht te zieken, en er komt een contract...
Geloof je jezelf nog ??
Ja, omdat dit gewoon via de algemene voorwaarden van Opta is.
als ze ouder dan 18 zijn, en alles klopt want het systeem controleert elke gebruiker einde van de maand..
Jongens snap dat dan. Hij wil betaalde vriendschap omdat hij zelf geen vrienden heeft :O
Haha zoiets dacht ik ook toe ik de topictitel zag!
een vieze spammer is het!
huh, nu snap ik er niks meer van...
met een +18 eis, wil ik 1 euro per lid.
aangezien ik dan willekeuriger moet zoeken.8-|
Een Spammer is slecht voor Cp
@ ts: robots zijn in (letterlijk en figuurlijk) er zijn robotvrienden en robots die hun aanmelden.
Je komt dus nieuw op deze site met een meest waardeloos aanbod en gaat direct in discussie ?
Jij houd het niet vol op deze site.
Genoeg gezeik nu, als de TS het volgens OPTA reglement doet + contract en ook nog eens betaald kun je zoiets geen spam noemen..
Dus ik doe dit topic ook maar op slot om verdere discussies te vermijden!
:slotje:
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!