iPod Touch of PSP Go! ?

  • Hallo iedereen,


    ik zit al even te sparen voor een iPhone, toen ik aan 400,- kwam dacht ik dat dat misschien veel geld was en kocht een SE (w595). Heb dus nu nog 300 beschikbaar(voor degene die gerekent hebben; me verjaardag is onlangs geweest)


    Ik zit met dat geld en heb twee problemen,


    Me PSP (slim) is kapot
    MAAR
    de iPod die ik nu heb is uit de steentijd (de tweede versie van iPod Nano)



    Wat zou volgens jullie de beste koop zijn, ikzelf dacht eerder aan de iPod maar kan echt niet kiezen. Wat ik kan doen is de iPod kopen en voor nieuwjaar een PSP vragen, maar dat lijkt me dan geldverspilling, nee ??


    Help gezocht.
    Klik voor iPod
    Klik voor PSP


    (het prijsverschil maakt niet uit, voor de PSP moet je nog games kopen vandaar..)



    Alvast bedankt,

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ik heb die nieuwe PSP gezien..
    Ik vindt hem best onhandig, je hebt uitschuifbaar beeldscherm,
    Je kan je oude UMD's niet meer gebruiken van je PSP...
    Je moet voor geld nu games downloaden..


    Iphod Touch 32 gb voor 279,- is wel goedkoop,
    Had 1 jaar terug 8 gb gekocht voor 200 euro, dus ik zou de ipod touch kiezen :cheer:

  • Hangt er vanaf, als jij een verfijnde muziekliefhebber bent is de keuze direct gemaakt: ipod touch.
    Maar game je toch iets liever dan kun je inderdaad beter gaan voor een PSP go!


    Dat is een keuze die wij eigenlijk nooit voor jou kunnen beslissen.
    Ik zou zelf een Ipod touch pakken, PSP go! is een goed concept, maar binnen een jaar is er al een nieuwere versie van beschikbaar, en de ipod touch is een 1 serie reeks..

  • de mijne naar de psp, je kan er gemakkelijk muziek mee luisteren, de ipdo touch is alleen mooier, dunner en heeft meer opties voor de muziek!!


    ook kan je op psp go op het internet enz!!!

  • [offtopic]Heb jij het wel kunnen vergelijken az?[/offtopic]


    Zoals dein al zei is de Ipod touch series een doorlopende reeks. Wat je daar aankoopt kan je hoogstwaarschijnlijk over 5 jaar ook nog (waardig) gebruiken. Ik denk niet dat de psp in zijn huidige conditie nog 5 jaar meegaat.


    Verder is de qualiteit van de ipod spellen snel aan het oplopen! EA en andere grote ontwikkelaars gaan zich steeds meer bemoeien meet mooie titels zoals Need for Speed en dergelijke. Deze qualiteit is wel degelijk te vergelijken met de PSP. Een ander voordeel is dat een goed spel zoals de sims 3 op 9.99 $ begint dit is in euros 9 euro. Mocht jij dit nog teveel vinden is er altijd nog de gemakkelijke ****** mogelijkheid :)


    Ieder blijft natuurlijk zijn mening hebben over wat beter is of niet. Als u eens rustig door de huidige titels qua games wilt bekijken ontvang ik een PM. Dit ivm advertentie :)


    Een ding is zeker, dat is dat apple me wel heeft laten verbazen met wat dit dingetje allemaal kan :)


    Een snelle google search met als titel 'Ipod touch 2G vs PSP Go' hoort je verder met je besluit te kunnen helpen!


    Mvg


    Lars

  • Ipod Touch.
    Vele grappige apps/games + film/muziek kwaliteit wint het van de selecte groep PSP spelen en het feit dat Sony jankt om homebrew zooi.

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

  • Ik zou echt voor een iPod 32gb gaan.
    Ik heb er zelf 1 en zit er nu op de iPod touch is echt super doordat er een goed touchscreen in zit en wifi. Ook is hij niet heel groot en zwaar wel zou ik als ik jou was voor de 32 gb gaan. Want als je wat filmpjes er op wil zetten met wat muziek is hij zomaar vol.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!