Samsung star S5230

  • Beste cp leden,


    Ik ben al enige tijd opzoek naar een hoesje wat geschikt is voor de Samsung Star S5230, maar wat ik zoek dat is er wel maar dat is voor de oude Samsung Star en niet voor de Samsung Star S5230 Dus nu is mijn vraag, kunnen jullie me alsjeblieft helpen om mee zoeken naar het geschikte hoesje.


    Voorbeeld


    Dus ik wil graag dat ik het scherm gewoon nog kan aantikken en dat ik dus de toetsen van onderen ook nog aan kan klikken.



    geld voor het hoesje


    Ik denk dat €10,- tot €15,- wel genoeg is.


    Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.


    Met vriendelijke groet,


    Mitch

  • http://dealperfect.com/detail.dp/sku.24081


    Kijk daar eens Montblanc.
    Ik heb een LG Renoir (KC910) en zocht ook heel lang voor een beschermfolie.
    Nergens kunnen vinden, in winkels moest ik 20 euro betalen voor 2, maar dan moest je ze zelf op maat snijden...


    Mijn oom vertelde tegen mij, dat hij erg veel dingen heeft gekocht daar. En het paar een paar cent kost.
    Ik heb het dus ook geprobeerd (hij is te vertrouwen)
    Bovendien heb ik toen ook meteen, een hoesje gekocht!
    En het kwam allebei ong. 2/3 weken later aan.


    Geheel in een afgeloten hoesje, dus goed verpakt!
    Ook heb ik hier al 2 G-Star shirts gekocht, en 2 Lacoste shirts.


    Een echte aanrader!
    - Kost een paar cent.
    - Geen verzendkosten.
    - Goed verpakt.
    - Komt zoiezo aan!
    - Duurt enkel 2/3 weken, omdat het uit china komt..


    Met vriendelijke groet,
    R-Mijnten


    [offtopic]Om half11 ga ik op vakantie, dus kan dan dus niet meer reageren.[/offtopic]

  • Die hoes zoals je hem ziet is die. Die knoppen kunnen dus niet open.. wat je wel kan doen is heel mooi de knopjes met een scherp stanley-mesje uitsnijden maar dan zou het niet mooi worden. Maar is tegelijkertijd ook weer een bescherming voor je knoppen aangezien die na veel gebruik ook zijn kleur evrliest ;)

  • Ja daar heb je eigenlijk wel gelijk in. Ik denk dat ik dan nog even goed ga nadenken of ik het hoesje neem of niet. En knopjes eruit snijden is ook een ideë maar is wel zonden van die ?20,-:p


    Ik laat vanmiddag meer van me horen.


    Met vriendelijke groet,


    Mitch

  • Citaat van Frenzo

    Is dit een aanrader om te kopen , want anders haal ik hem :)


    Ligt er maar net aan hoe jij het ziet, als jij dit een mooie telefoon vind moet je hem halen. Ik zou zeggen zoek zelf ene beetje rond naar revieuws en wat er allemaal mee kan enz. En als het in je oren lekker klinkt kan je hem altijd halen toch:D?


    Hier heb je informatie + beschrijving + Revieuws:
    http://www.samsungstar.nl/

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!