Domeinnaam

  • Hallo,


    Zijn er mensen die geïnteresseerd zijn in het domeinnaam, http://www.criminalsforum.nl ? Het domeinnaam staat bij http://www.kwaliteit-host.nl/ en als je het domeinnaam gekocht hebt moet je daar een account aanmaken en moet ik melden dat jij hem overgekocht hebt en dan zetten ze hem over naar joun account en dan kun je hem verhuizen e.d.


    Het is geen veiling ofzo maar mensen die geïnteresseerd zijn moeten gewoon melden wat ze er voor over hebben.


    Hij loopt nog tot: 26/05/2010


    Casio

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Jannick Dat zou ik na kunnen vragen maar ik heb het domeinnaam daar besteld omdat het een actie was en ik heb hun ge-e-maild en dit stond erin dat het zo moest ;) Ik kan er verder ook niet veel van maken.


    Edit: Je kunt hem gewoon pushen naar een andere kwaliteit-hosting klant, aangezien ik niet verwacht dat jij daar al een account hebt zou je er daar een aan moeten maken.


    Casio

  • Is pure klantenbinding, niets van geloven. Natuurlijk kunnen ze het pushen, wellicht tegen een gering bedrag, maar dat moet je dan maar voor lief nemen. Volgens mij moeten ze zelfs de mogelijkheid aanbieden om 'm naar een andere provider te pushen hebben, weer een kwestie van vrijheid...

  • Het pushen naar een andere klant is gratis mits je daar een account hebt aangemaakt. En of ze hem ook kunnen pushen naar een andere provider zou ik niet weten ;) Maar ik zal zo veel mogelijk navragen.


    Casio


    Aanvullend bericht Heb pushen en het account aanmaken zijn volledig gratis, dus het enige wat je dan moet doen is hem verhuizen en dan moet je gewoon de registratiekosten betalen van het bedrijf waar jij hem naartoe wilt verhuizen.

  • Denk dat de meeste mensen het bij een provider willen houden. Pushen zou gewoon gratis moeten zijn... Maar goed. Registratiekosten :)
    Ehm. Laat ik maar even ontopic gaan... Het is een redelijk sterk domeinnaam, en ik zou, als ik interesse ervoor had, er tussen de 15 en de 25 euro voor geven. Even een indicatie, kan het ook nog fout hebben maar zoveel zou ik er persoonlijk voor over hebben :) Succes met de verkoop/soortement veiling ;)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!