Programmeur gezocht

• Beste,

Ik ben met een heel uniek project bezig ik heb alles al uitgewerkt op papier de layout is in aantocht, daarom zoek ik nog een deftige programmeur die onder contractbasis wil gaan werken.

Ik werk zelf ook mee aan de site, dus verwacht niet dat jij al het werk moet doen, maar toch wel redelijk wat!

Eisen:

- verplicht overweg te kunnen met Kohana (3)
    - Engelse taal te beheersen en commentaar regels in het Engels toe te voegen
    - PHP gevorderde zijn
    - Liefst ook ervaring met Javascript, jQuery, AJAX
    - xHTML en CSS is ook een vereiste

Beloning:

50 % van de winst marge( kan oplopen tot veel geld, aangezien het hier gaat over een unieke site!) of het 1 malig recht de source te verkopen (voor een keurig bedrag!) = veel geld.

Gelieve je hier even te melden, je moet wel weten dat ik niets over het project zeg totdat er een contract is getekend, en dat je je ook aan dat contract moet houden!

Met vriendelijke groet,

Dein Dehouwer

p.s. er kan ook een bedrag overeengekomen worden, maar dit zal dan pas achteraf zijn!

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Voordat ik me hierin ga verwikkelen, wat voor project is het? Is het überhaupt nodig het geheim te houden? Verder werk ik het liefst op freelance basis met een vast urencontract. Als het toch om 50/50 gaat, wil ik eerst bewijzen zien en weten wat er precies gaat gebeuren.

• Dat is het nu net als ik iets ga vertellen kan iemand met het idee weglopen wat ik al helemaal niet wil, het is een text-based spel maar geen criminals / voetbal game.

Het kan ook anders, urencontract is niet mogelijk, zoveel geld heb ik ook weer niet.

• Dein,

Niet vervelend bedoeld. Maar als jij mensen zoekt die voor jou willen programmeren is het logisch dat deze mensen informatie willen. Je moet dus ervoor zorgen dat je mensen kennis heb. Let goed op zijn ze geïnteresseerd, en kijk dus op hun profiel wat hun vaardigheden zijn. Daarnaast kan je een zwijg contract opleggen. Dat tekenen ze je vertelt je verhaal en indien ze het alsnog door vertellen kan je een boete hierop geven door naar de rechter te stappen met het contract en de onderlinge afspraken.

• Ze kunnen het idee eigenlijk toch al niet stelen aangezien ik alles al heb uitgewerkt = bewijs op papier, de domeinnamen zijn al geregistreerd (.nl, .be, .com en .net) = 2e bewijs.

Ik zal me duidelijker formuleren:

ik zoek iemand die af en toe eens wil inspringen om me te helpen, het doel van dit project is toch dat ik het meeste zelf ga doen (om Kohana goed te begrijpen)

Uiteraard gaat het hier om een internationaal gerichte website/game, daarom is het noodzakelijk dat de programmeur/invaller de Engelse taal goed beheerst, zodat alles in het Engels is qua. code, de eerste taal zal Nederlands zijn en daaruit vloeit ook een Engelse talige versie die los staat van de Nederlandstalige versie.

@ superstar (alex?)

Ik ben het niet echt met je eens over het voorlaatste, iedereen kan die vaardigheden aanpassen en die kloppen bij de meeste ook voor geen meter ;), dus daar baseer ik mezelf niet op.

• [offtopic]haha, alex snapt het echt niet, tip @ superstar:
    micheal is eigenlijk michael :)[/offtopic]

Heb even een vraag,
    is Js, jQeury een echt vereiste of gewoon een pre ?

en is het een 100% uniek idee?
    Hiermee bedoel ik dat het echt alleen door jou bedacht is

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!