Samsung Star

• Beste cp leden,

Ik heb gister voor mijn verjaardag Samsung star gehad maar nu is mijn vraag: Hoe kan ik MSN op mijn mobiel installeren? Ik heb zelf al op mijn mobiel op internet gezocht om messenger te downloaden maar vervolgens krijg ik wit scherm. Ik heb dus inplaats van op mijn telefoon op mijn laptop gedownload zodat ik het dus kon overzetten naar mijn telefoon, maar helaas dit heeft ook niks geholpen en ik weet dus ook niet wat ik nu moet doen.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,

Mitch

• Op de star zit geen windows mobile..
    Ik heb zelf de pixon (m8800) daar was zoals de star ook geen msn voor te krijgen..
    Ik ging altijd via Ebuddy op messenger totdat ik wlive.nl vond, daar heb ik toch een messenger programma kunnen downloaden voor mijn telefoon voor 2,50 euro per maand.
    De gratis versie heb ik nog niet gevonden maar ik blijf zoeken en ook voor de star (xD)

Postcounter: 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000

• samsung star kan je geen msn instaleren kan aleen via ebuddy en je kan geen draadloos internet er op ansluiten(a)

ik heb hem ook maar ik iriteer me er nu al aan aleen smsen is leuk derest is bullshit zo als de camera

• Probeer het eens via wlive.nl en dan "nu installeren" klikken... voor de pixon was die er ook niet.. hij werkt wel nu.. voor de star heb ik het nog niet geprobeerd.
    Nee heb je, ja kun je krijgen!

• Nee maar ik bedoel, op het moment dat je op je telefoon op het icoontje klik ( MSN ) dat hij meteen aanmeld zodat je meteen kunt msn'en, inplaats van dat je eerst naar wlive.nl moet gaat.

Ik hoop dat ik dus weer een paar reactie's krijg

• De link wat ik zei "wlive.nl" is dus ook om de programma te downloaden en niet op msn te gaan via een browser/site.
    Als je hem gedownload hebt klik je dus ook echt het icoon aan van msn, en opent die windows live messenger als een programma.

Je surft op het internet nog met de standaard internet browser neem ik aan ? :p
    Ik raad je "opera mini" aan die browser werkt sneller en je hebt meer dingen dan de standaard browser.

• Monthblanc,

Indien je nergens op de grootte site's voor elkaar krijgt op een Windows Live Messenger icoon op je mobiel te krijgen waarmee je direct kan inloggen heb je een probleem. Je kan dan geen MSN installeren op je mobiel. En je dient dus echt zoals anderen in dit topic al hebben aangegeven gewoon wlive.nl te bereiken of ebuddy. Andere manieren zijn er helaas niet.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!