Pedicure layout!

• Beste,

Ik ben 20 min. bezig geweest met een Pedicure Layout.

Voor wie: voor me moeders werk :p
    Waarom: Ik ergerde me aan de layout die nu online staat, voor de gene die hem willen zien:

Dus daarom dacht ik, waarom maak ik geen nieuwe layout :)
    Dit is mijn versie:

Aub raten!

PHP
    Rating: 0/10
    Pluspunten:
    Minpunten:
    Tips:
    De oude layout of de nieuwe?:

[offtopic]Voor de mensen die niet weten wat Pedicure is: Een pedicure behandelt iemand z'n voeten, als die gene bijv. voet klachten heeft enz. Net zoals een Tandarts maar dan voor je voeten ;)[/offtopic]

• Haha serieus, mijn moeder is ook pedicure :p

Rating: 6/10
    Pluspunten: Kleurgebruik
    Minpunten: Toepassing en afwerking
    Tips: Gewoon nog even aan werken ;) Voor zover ik je ken kun je dat best.
    De oude layout of de nieuwe?: Zeker de nieuwe!

• Haha, stoer man :P

Ja ik had het ff snel voor het eten gemaakt, ff snel snel :P
    Maar wat ik niet snap is dat de kleuren boven anders zijn (lichter) als beneden op de Pc :S Daar is het veel donkerder.

Wat bedoel je met Toepassingen?
    (Ik was nog niet klaar, bijna, maar dat geeft niet ik vroeg om te raten dus :))

• Kan ik helaas niet zo goed uitleggen, misschien dat je iets of wat in de indeling kan veranderen?

Kleuren zijn donkerder omdat je deze layout waarschijnlijk op een mac hebt gemaakt? Of op een nieuw beeldscherm met miljoenen pixels?
    Beneden heb je een iets oudere pc met ouder beeldscherm? daar ligt dat dan aan, die heeft bijvoorbeeld de helft minder licht.

• Ja zal er is naar kijken.

Ooow zo, nu snap ik het, het klopt dat beneden oudere computers zijn, ik denk dat ik me daar op moet richten omdat niet iedereen een nieuw beeldscherm heeft dus. de kleuren nog lichter maken :P

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!