hallo allemaal ik weet dat ongeveer iedereen het helemaal zat is met deze crime source gevallen maar ik wil het alsnog proberen of er mensen zijn die mij willen helpen met een crime game
ik heb nu banditi source geuplode alleen is mijn kennis niet zo breed dus wil ik vragen of iemand die verstand heb de bugs voor mij er uit wil halen en mischien kleine aanpassingen met name een taal pakket van 3 talen NL ENG Turks
graag vermelden hier in topic of stuur me pm
bedankt alvast
crime game Hulp
- toto
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Heb je een budget? Zoja, hoeveel?
-
Vertalen naar 3 talen erbij? Groot budget dan toch? Spaar ons het vragen en vermeld dit aub
-
gewoon 2 talen erbij nl is het al dus nog alleen engeles en turks toevoegen budged ik wil gewoon weten wat het me zal kosten ongeveer en kan kan ik kijken voor me zelf of het haalbaar is voor mij of niet
-
nou nou vertaal systeem maken dat is moeilijk..... als je eenmaal de basis hebt kan je de vertaling aan hem uitleggen of aan hem uitlegggen hoe hij het vertaal systeem erin moet verwerken en kan hij de rest zelf doen....
(overigns geen interesse)
-
Voor het vertalen alleen al vraag ik 50 per taal.
-
het systeem in banditi zal wat meer kosten
en ferhat,
ik denk niet dat hij google translation wilt
of dat jij perfect turks en engels kunt -
ferhat is zelf turks hoor dus hij wel wel turks vertalen :p
Maar het vertalen zal wel duur zijn denk ik is nog al moeilijk
Vooral de banditi source -
Gewoon 2 talen erbij en unbuggen. Wilt u het goed of niet, want het zal u meer dan 100 euro kosten. U kan een unbugger aannemen en iemand die gewoon alles vertaalt
-
oke en wie is die unbugger ?
-
Het meeste is al gedebugd op dit forum, daar hoef je dus ook niet voor te betalen.. en wie er geld voor vraagt is niet goed bezig.
Vertalen kost je uiteraard wel geld, je kunt beter eens op sitedeals eens zoeken naar vertalers(let op dat kan prijzig zijn!)
-
Nou ik wil vertalen. Als je wilt doe ik voor 75 euro de twee talen.
-
ik denk dat ferhat het zeker ook wel kan
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!