Crime Layout
- Mystic
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Sorry hoor, maar hier krijg je echt geen ?17,- euro voor.
Misschien 1 of 2? Maar denk niet meer.[offtopic]Kunnen mensen geen prijzen inschatten ofzo?[/offtopic]
-
deze layout is nog te maken in css
-
Dit is absoluut geen ?17,- waard maar srry voor Off-topic.
Gebruik dan tenminste shadows.
-
LOL
3 minuten in Paint en ik heb hetzelfde resultaat :p
Tip:
Volg enige tips op tutorials over het designen van een layout.Hier een goeie: http://www.good-tutorials.com/
Hoop dat je er wat aan hebt
-
Waar haal je die afmeting vandaan?
Sorry hoor maar dit kan je geen layout noemen.
Learn before you sell! -
hierbij zou je geld bij moeten krijgen als je dit op je website zet :-S plz kijk zelf even naar de andere dingen die worden gepost en beoordeel dan zelf of dit hetzelfde waar is of meer? in 1993 had je hier van mij 17 euro voor gehad maar in deze tijd verwachten we toch iets meer van een layout.
mvg,
stan -
[offtopic]Nou in 1993 had je van mij 17 gulden gekregen toen was de euro namelijk best zeldzaam![/offtopic]
-
:slotje:
-
Beste mensen,
dit was dus mijn 1st keer dat ik een layout hebt gemaakt , ik ben maar nog een beginner.Miss kunnen jullie Tips geven Of tutorials.Mvg
-
Citaat van Superior
LOL
3 minuten in Paint en ik heb hetzelfde resultaat :p
Tip:
Volg enige tips op tutorials over het designen van een layout.Hier een goeie: http://www.good-tutorials.com/
Hoop dat je er wat aan hebt
De reactie van Superior, heeft een link naar een site geplaatst waar vele goeie tutorials op staan. Dan ga je naar Photoshop en dan Weblayouts
-
-
het is niet eens wat waard ja verspilde moeite voor deze paint layout.
-
Waarom reageer je nu weer, nu staat hij weer bovenaan ...
-
Ik denk dat hier wel een slotje op kan.
Dit is nog niet eens de moeite waard om te verkopen.
Als het je eerste design is, dan moet je het vooral niet gaan verkopen, dan krijg je gewoon deze reacties!:slotje:
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!