Idee

• Ik mis tevens de optie om je eigen bericht te bewerken of zie ik die over het hoofd?
    Een optie om onderwerpen te gaan volgens is ook handig net als verschillende RSS feeds die voldoen aan ieder zijn wensen.

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ik ben er zeker van dat dominic wel een header battle regelt maar hij heeft het op dit moment vast en zeker te druk met de fouten op te lossen.
    Dus misschien niet meer blijven herhalen?

Het zou handig zijn moest je eerst is lezen of je idee nog niet gepost is zodat dominic niet extra tijd verliest door hele topics dubbele dingen te moeten lezen.

Mvg PG

\"Je kan stoer lopen met 100 matties om je heen
    aan het einde ga je toch alleen heen!\"

• Ik ben er zeker van dat dominic wel een header battle regelt maar hij heeft het op dit moment vast en zeker te druk met de fouten op te lossen.
    Dus misschien niet meer blijven herhalen?

Het zou handig zijn moest je eerst is lezen of je idee nog niet gepost is zodat dominic niet extra tijd verliest door hele topics dubbele dingen te moeten lezen.

Mvg PG

\"Je kan stoer lopen met 100 matties om je heen
    aan het einde ga je toch alleen heen!\"

• Citaat

ik vindt de layout niet mooi ( vooral de zijkant)
    die menu balken mogen ook wat beter.

voor de rest vindt ik hem wel goed(h)

Tja, dit is ook weer persoonlijk... Ik denk trouwens niet dat Dominic na zo'n grote release, hier echt op zit te wachten.

Met vriendelijke groet,
    Cas van Dongen

• Citaat

ik vindt de layout niet mooi ( vooral de zijkant)
    die menu balken mogen ook wat beter.

voor de rest vindt ik hem wel goed(h)

Tja, dit is ook weer persoonlijk... Ik denk trouwens niet dat Dominic na zo'n grote release, hier echt op zit te wachten.

Met vriendelijke groet,
    Cas van Dongen

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!