Ik mis tevens de optie om je eigen bericht te bewerken of zie ik die over het hoofd?
Een optie om onderwerpen te gaan volgens is ook handig net als verschillende RSS feeds die voldoen aan ieder zijn wensen.
Idee
- Dominic
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Hallo,
misschien zoals vroeger, dat je bij de forumposts links als je die al bekeken hebt, dat die weg gaat of dat systeem van vroeger, of is dat er nu al? -
Hallo,
misschien zoals vroeger, dat je bij de forumposts links als je die al bekeken hebt, dat die weg gaat of dat systeem van vroeger, of is dat er nu al? -
Mooie site, alleen kan het doorschakelen na het inloggen mss wat sneller, en ik had mss wel een leuk nieuw headertje verwacht:}
-
Mooie site, alleen kan het doorschakelen na het inloggen mss wat sneller, en ik had mss wel een leuk nieuw headertje verwacht:}
-
Citaat
[...]
[offtopic]Dit is persoonlijk, dus ik denk niet dat hier veel aan gedaan kan worden.[/offtopic]
Met vriendelijke groet,
Cas van DongenIk ben van mening dat dit zeker het overwegen waard is als je verschillende onderzoeken als uitgangs punt neemt op het gebied van usability.
-
Citaat
[...]
[offtopic]Dit is persoonlijk, dus ik denk niet dat hier veel aan gedaan kan worden.[/offtopic]
Met vriendelijke groet,
Cas van DongenIk ben van mening dat dit zeker het overwegen waard is als je verschillende onderzoeken als uitgangs punt neemt op het gebied van usability.
-
ik vindt de layout niet mooi ( vooral de zijkant)
die menu balken mogen ook wat beter.
avatars zie je haast niet.voor de rest vindt ik hem wel goed(h)
-
-
- Mogelijkheid om ingelogd te blijven.
- de header aanpassen (Dit ziet er nu niet uit met die knoppen) -
- Mogelijkheid om ingelogd te blijven.
- de header aanpassen (Dit ziet er nu niet uit met die knoppen) -
Ik ben er zeker van dat dominic wel een header battle regelt maar hij heeft het op dit moment vast en zeker te druk met de fouten op te lossen.
Dus misschien niet meer blijven herhalen?Het zou handig zijn moest je eerst is lezen of je idee nog niet gepost is zodat dominic niet extra tijd verliest door hele topics dubbele dingen te moeten lezen.
Mvg PG
-
Ik ben er zeker van dat dominic wel een header battle regelt maar hij heeft het op dit moment vast en zeker te druk met de fouten op te lossen.
Dus misschien niet meer blijven herhalen?Het zou handig zijn moest je eerst is lezen of je idee nog niet gepost is zodat dominic niet extra tijd verliest door hele topics dubbele dingen te moeten lezen.
Mvg PG
-
Citaat
Tja, dit is ook weer persoonlijk... Ik denk trouwens niet dat Dominic na zo'n grote release, hier echt op zit te wachten.
Met vriendelijke groet,
Cas van Dongen -
Citaat
Tja, dit is ook weer persoonlijk... Ik denk trouwens niet dat Dominic na zo'n grote release, hier echt op zit te wachten.
Met vriendelijke groet,
Cas van Dongen -
aangezien ik mijn reactie Niet kan bewerken :
- De mogelijkheid om je reactie te wijzigen !!
- Die oerlelijke balk van onder weg.Oja : waar heb je die smileys vandaan,
ik vind deze echt mooi 8-| -
aangezien ik mijn reactie Niet kan bewerken :
- De mogelijkheid om je reactie te wijzigen !!
- Die oerlelijke balk van onder weg.Oja : waar heb je die smileys vandaan,
ik vind deze echt mooi 8-| -
Uhm de header is gewoon clean. Kan opzich best zo blijven. Je hebt alleen naast die contact knop een vreemd gebeuren staan.
Is ook nooit in het origineel geweest wat je hieronder ziet:
http://kootstra.deviantart.com…spoint-V2-layout-58007763Komt dus door een slice fout waar Dominic noch ik iets aan kan doen.
-
Uhm de header is gewoon clean. Kan opzich best zo blijven. Je hebt alleen naast die contact knop een vreemd gebeuren staan.
Is ook nooit in het origineel geweest wat je hieronder ziet:
http://kootstra.deviantart.com…spoint-V2-layout-58007763Komt dus door een slice fout waar Dominic noch ik iets aan kan doen.
-
Nee klopt, ik heb deze layout gekocht van Anton.. en die had hem toen al gesliced
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!