Idee

  • Hallo,


    Heb jij een leuk idee voor CriminalsPoint? Laat het hier weten, en wij zullen met het team jouw idee bespreken!


    Alvast bedankt :)

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Beste, misschien zou het handiger zijn als je het forum precies 990 pixels breed maakt. Dit is een goede grootte voor de mensen met een 1024 scherm, en voor mensen met een (te) groot scherm, is de contact ook niet te klein :)



    Edit - Darsstar
    we kunnen ook simpel de css voor het id 'menu' een height van 27px meegeven...
    niels had het al over dat het blauwe naast contact niet mooi was...

  • Citaat

    Trouwens, bij scripts.
    Waarom zitten er geen HTML/AJAX etc tussen ? Daar maken veel mensen zoals mij ook gebruik van.

    Misschien omdat sommige mensen javascript uit hebben staan ? Misschien omdat de compatibiliteit door sommige browsers die nog steeds gebruikt worden niet ondersteund word (IE6). Ik merk aan je manier van formuleren dat je het niet zo vaak gebruikt als je zelf denkt aangezien de site toch echt vol zit met html :cheer:

  • Citaat

    Trouwens, bij scripts.
    Waarom zitten er geen HTML/AJAX etc tussen ? Daar maken veel mensen zoals mij ook gebruik van.

    Misschien omdat sommige mensen javascript uit hebben staan ? Misschien omdat de compatibiliteit door sommige browsers die nog steeds gebruikt worden niet ondersteund word (IE6). Ik merk aan je manier van formuleren dat je het niet zo vaak gebruikt als je zelf denkt aangezien de site toch echt vol zit met html :cheer:

  • Ik vind dat het onderschrift wel mag getoond worden :p
    En het code gedeelte niet laten uitbreken maar met een scroll bar ofzo.
    Ook de avatars groter 100 x 100.
    En ik zou even het advertentie gedeelte mooier maken want nu kan je zelfs maar de helft van de tekst lezen.
    En ik vind dat een mooiere bijpassende header ook wel mag.


    Mvg PG

    \"Je kan stoer lopen met 100 matties om je heen
    aan het einde ga je toch alleen heen!\"

  • Ik vind dat het onderschrift wel mag getoond worden :p
    En het code gedeelte niet laten uitbreken maar met een scroll bar ofzo.
    Ook de avatars groter 100 x 100.
    En ik zou even het advertentie gedeelte mooier maken want nu kan je zelfs maar de helft van de tekst lezen.
    En ik vind dat een mooiere bijpassende header ook wel mag.


    Mvg PG

    \"Je kan stoer lopen met 100 matties om je heen
    aan het einde ga je toch alleen heen!\"

  • Citaat

    Ik vind de lettertjes erg klein :P


    [offtopic]Dit is persoonlijk, dus ik denk niet dat hier veel aan gedaan kan worden.[/offtopic]


    Met vriendelijke groet,
    Cas van Dongen

  • Citaat

    Ik vind de lettertjes erg klein :P


    [offtopic]Dit is persoonlijk, dus ik denk niet dat hier veel aan gedaan kan worden.[/offtopic]


    Met vriendelijke groet,
    Cas van Dongen

  • Misschien is het ook handig om een bewerk knop toe te voegen dat je je eigen bericht kan bewerken.


    Mvg PG

    \"Je kan stoer lopen met 100 matties om je heen
    aan het einde ga je toch alleen heen!\"

  • Misschien is het ook handig om een bewerk knop toe te voegen dat je je eigen bericht kan bewerken.


    Mvg PG

    \"Je kan stoer lopen met 100 matties om je heen
    aan het einde ga je toch alleen heen!\"

  • Ik mis tevens de optie om je eigen bericht te bewerken of zie ik die over het hoofd?
    Een optie om onderwerpen te gaan volgens is ook handig net als verschillende RSS feeds die voldoen aan ieder zijn wensen.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!