Windows Server 2003

  • Hallo,
    Ik heb zojuist Windows Server 2003 geïnstalleerd, en ik vroeg me af, als je als gebruiker op een computer inlogd, (op de server), en je slaat iets op in Mijn Documenten, of op Bureaublad, is dit dan op elke computer zichtbaar?


    En ik wou weten of je ook kan instellen, dat alle bestanden weggaan, als je uitlogd, dus echt accounts die bijna niks kunnen, net zoals op school, dat als je ingelogd, en je plaatst wat op 't bureablad, en je logt uit, dat dan al die bestanden weg zijn.


    Bedankt alvast!


    Lars

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Je moet het pad nog aanpassen en naar de server verwijzen. Moet je even naar de eigenschappen van de gebruiker gaan en dan even zoeken. Weet het niet precies meer.


    Edit:
    Heb blijkbaar alleen Windows Webserver 2008 geïnstalleerd van de serverreeks dus kan het niet zo 1,2,3 uitzoeken :) Zal Windows 2008 straks wel even installeren.

  • Waarvoor wil je het eigenlijk gaan gebruiken ?

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

  • Nee, maar bij XP kan je maar 4 of 5 accounts aanmaken, en ik wil er 7 of 8 ;) (2 voor mij, 1 voor me ma, vriend van me ma, daar dan 3accounts voor 3 kinderen, me zusje.).
    En dan hebben we precies 9 computers, waarvan 2 voor de ouders, dus dan heeft iedereen er 1, zou je zeggen, maar we hebben wat game en internet computers, dus zo kan iedereen het afwisselen :):p

  • Het moet wel mogelijk zijn. En wat je aangaf dat je 9 computers had. Als je alles gewoon inplaats van Werkgroep naar Domein verplaatst (servernaam) dan kan elke gebruiker gewoon inloggen waar hij wil. Moet je alleen wel wat veiligheids aspecten opzoeken aangezien de kleintjes anders nog alles kunnen verneuken op de computer zelf. Wat de nachtmerrie is van elke systeembeheerder op een basisschool

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!