Windows vs Mac.

• Met 1 ding van de virussen houden jullie geen rekening, er zijn veel virussen voor Windows omdat die nou eenmaal veel meer gebruikt wordt, en dus kunnen de virusmakers meer mensen treffen. Was er een ander besturingssysteem dat meer gebruikt wordt dan Windows, dan waren daar waarschijnlijk meer virussen op dan op Windows.

Maarja geen Windows nemen omdat er meer virussen voor zijn? NEE, daar heeft men ook al iets op gevonden, namelijk een virusscanner.

• Denk je echt dat er maar 2 virussen niet gevonden worden door een virusscanner?

En let er op dat niet iedere scanner even goed is
    !

http://www.bbxweb.nl
    Kwaliteits layouts voor een lage prijs op maat gemaakt!
    Al vanaf 50 euro inclusief basing/slicing!
    |[b]Alle cp\'ers krijgen 5 euro korting op het eindbedrag

• MrCool
    ga naar tweakers en kies voor het zelfde prijsklassenment en je ziet dat er betere laptops zijn voor het zelfde geld. snap de nutteloze informatie die je toevoegd niet je want die van mijn vriend is langzamer is toch wel handig om te weten wat dei dan heeft en hoe duur oftewel gewoon weer slim proberen te zijn terwijl je maar domweg wat lult.

• Citaat van Gunpower

1 er er zijn hele kwaadaardige virussen voor de mac
    Voor snow leopard zijn er nog geen virussen slimmerd en voor windows zijn er miljoenen waar voel jij je veiliger?
    in een huis met een miljoen mensen met de mexicaanse griep of een huis met maar eentje8-|
    Beetje raar voorbeeld maar ach

Mexicaanse griep is nog wel erg besmettelijk he. Dus het gaat dan nog heel rap. Zeker als je met een miljoen mensen in 1 huis opgepropt zit (want ik weet niet in welk 'huis' enkele miljoenen mensen moeten zitten).

Wat je zegt is dus totale onzin. voor de nieuwste OSX zijn ook wel virussen, dat Apple bij jou hun 'false security' gevoel er lekker heeft ingetrapt wil nog niet zeggen dat er niks voor bestaat.

• Citaat van funkyj4ever

MrCool
    ga naar tweakers en kies voor het zelfde prijsklassenment en je ziet dat er betere laptops zijn voor het zelfde geld. snap de nutteloze informatie die je toevoegd niet je want die van mijn vriend is langzamer is toch wel handig om te weten wat dei dan heeft en hoe duur oftewel gewoon weer slim proberen te zijn terwijl je maar domweg wat lult.

Man, wat is er mis met mensen tegenwoordig.

Omdat je wat feiten zegt probeer je slim te zijn, of je lult wat.
    Ik zeg gewoon wat ik meemaak, en mijn macbook is inderdaad sneller dan die van mijn vriend (een windows laptop van nog geen jaar oud)

• MrCool

het gaat om de feiten niet om meningen. Je zet je zelf ook voor schut wat heeft snelheid temaken in welk jaar je het koopt. "mijn vriend heeft een windows laptop van 1jaar oud", moet ik daar uit op maken of het een snellere,slechtere of duurdere laptop is NEE het maakt niet uit of een laptop 1jaar uit is want het gaat er om wat er in zit.

• het gaat wel om meningen, je kan dan nog zoveel feiten opnoemen, als iemand liever met mac werkt is dat zijn eigen mening.

En voor een normale mens (iemand die dus niet van computers kent) maakt het helemaal niet uit wat erin zit, daarbij gaat het om hoe snel die computer is.

En dus jij wilt zeggen dat een computer van 10 jaar geleden even snel is als een computer die ik de dag van vandaag koop?
    Niet dus, dus wanneer je hem koopt heeft wel met de snelheid te maken.

• Heb ik dat ooit gezegd?

Mijn reactie was op die van funkyj4ever, die beweerde dat mac slechte specs heeft.
    Waarop ik antwoorde dat mijn macbook (3 jaar oud) sneller gaat dan een nieuwe laptop van een jaar oud.

• Maar dan hoeft die laptop toch niet beter te zijn? Misschien is het wel een hele slechte laptop. :) Kom eerst maar eens met die specs van die "laptop van een jaar oud" en die Mac.
    Dan praten we verder vriend.

• Ten eerste weet ik de specs niet, maar ik weet wel dat mijn vriende beweerde dat hij betere specs had, dus hadden we het is getest op snelheid.
    Dus: eigen bevindingen ....

Ten tweede ben ik jouw "vriend" niet.

• MrCool

Je vormt een mening door feiten te kennen en stel als ik vandaag een pc voor 400euro koop en vorig jaar had ik een pc van 1000euro dan zal die pc van 1000euro toch echt beter presteren dan die ik gister heb gekocht.

Jij denkt dat die nieuwe generaties altijd beter zijn dan de vorige generaties cpu's,gpu's. Dat is zo fout als het kan een cpu of gpu maker maakt bij elke generatie ook low stream kaarten en mid end kaarten,
    bijv.
    Als ik vorig jaar een een 8800gt had en ik koop nu een 9500gt(nieuwere generatie gpu) zal die 8800gt beter presteren omdat die voor mid-users is en de 9500 voor low-users

• Ik denk niet dat nieuwe generaties beter zijn dan de vorige.

Maar jij begrijp mij verkeerd volgens mij.
    Wat ik bedoel is dat die specs mij geen zak uitmaken, mijn macbook gaat sneller dan een windows laptop met betere specs.
    Wat ben je dan met betere specs als hij niet beter is?

En tevens ken ik niks van hardware, dus je hele post zal mij weinig kunnen boeien :p

• Maar genoeg over dat hardware gezever.

Windows gebruikers stellen wel altijd de vraag waarom een mac beter of slechter is.
    Maar, waarom zou een windows beter zijn dan een mac? (en kom niet af wat er slecht is aan een mac)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!