Cijfer: 0/20
Comments:
(Heel veel a.u.b ik weet niks meer wat ik er mee kan doen en ik vind hem sowieso te leeg..)
Thx,
Patrick
Cijfer: 0/20
Comments:
(Heel veel a.u.b ik weet niks meer wat ik er mee kan doen en ik vind hem sowieso te leeg..)
Thx,
Patrick
cijfer 5
Dit omdat die 4 cirkels niet mooi zijn daarvoor kan je beter een effectief logo wat mensen aantrekt bijv 3 kleine layoutjes.
ik vind de 4 vierkantjes wel uniek en leuk bedacht:o, screenshots van designs zullen niet erg mooi staan(zo klein)?
cijfer 14/20
Precies zo een logotje in gedachten maar ja zo gaat dat in de designwereld!
Dat logotje heeft wel veel weg van Windows logo ? Zelfs qua. kleuren.
Maar toch mooi gemaakt!
kijk dat is dan weer positief, ik denk dat ik is ergens dan mijn kaartjes ga bestellen.
Ik zou toch die website veranderen, allesinds de font dervan want ik zie niet of het nu een L of een I is..
Ja was ook nog een test naam de echte naam is een stuk anders
Zelf vind ik de kwaliteit niet echt goed.
En de font past niet bij het kaartje, verder is het logo top!
Maar die past niet echt bij het geheel.
http://www.scholingsboulevard.nl/ hier heeft die ook veel van weg het logo. Precies de kleuren ook.
hmm lijkt wel een beetje hierop he ?:P
wat dacht je van google.nl die gebruikt die kleuren. maar zekker uniek verzonnen.
Cijfer: 16/20
Zeer mooi gedaan, maar sluit me bij de anderen aan.
Font kan anders,
Mischien achtergrond meer transparant maken, en het logo'tje naar rechts boven?
[offtopic]Ga nou niet allemaal sites opnoemen waar het logo op lijkt. Maar zeg gewoon wat je er van vind, want daarom is dit topic gestart.[/offtopic]
Cijfer: 15/20
Erg mooi, maar zoals de anderen ook al zijden zou ik het font anders doen.
En misschien je gegevens iets meer naar boven zodat het een geheel lijkt, want nu zit er wel 2 cm tussen je naam en je gegevens.
Maar voor de rest top.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!