Dus mailen
Alvast bedankt,
hoogachtend Ferhat xD
http://crime-ware.nl/shop/index.php
- Thisguyisgone
- Closed
-
-
-
Waarom zoveel moeite doen? Gewoon ff op ecops.be een aangifte doen, en die site ligt zo offline + hij krijgt waarschijnlijk een boete ..
-
Laten we dan daar massaal het doen :p
-
die maffia_kelly_ ofzo kan niet eens tegen kritiek ik geef hem kritiek in de hoop dat die er wat mee doet stuurt ie me pm's ja dealergame is slecht enzoxD jij hebt nog veel de leren stuur ik hem terug het is toch jij hebt veel te leren? stuurt ie niks meerxD wel beetje laag maarja. wat moet ik precies mailen? doe ik mee:D
-
Uw melding werd verzonden naar FOD Economie
Op basis van de overgemaakte gegevens zal een onderzoek worden ingesteld. Bij de vaststelling van een misdrijf kan dit leiden tot de vervolging van diegene die de feiten pleegde.
eCops dankt je inmiddels al voor de genomen moeite en tijd om het internet te ontdoen van strafbaar misbruik.
Hieronder vind je een samenvatting van jouw melding. Je kan deze afdrukken en de referentie gebruiken bij verdere correspondentie. -
Same,
-
Bedankt
-
Via ecops.be en dan gewoon wat bewijs materiaal erbij gooien, de download pagina van CP bv. is al genoeg bewijs ;)!
Nja, die gozer maffia_kelly is gewoon bloedbad aka. vinny kerel.. dus het is zijn website die zogezegd ? 7000 waard is :S.
Hij vond zichzelf trouwens wel heel professioneel omdat hij een layout van mijnmaffia had nagemaakt en hier een boete voor had gekregen enz..
Ik zeg, plat gooien die handel!
-
-
ccchosting ofzo is hoster xD
-
Helemaal mee eens
-
Citaat van Dein
Via ecops.be en dan gewoon wat bewijs materiaal erbij gooien, de download pagina van CP bv. is al genoeg bewijs ;)!
Nja, die gozer maffia_kelly is gewoon bloedbad aka. vinny kerel.. dus het is zijn website die zogezegd ? 7000 waard is :S.
Hij vond zichzelf trouwens wel heel professioneel omdat hij een layout van mijnmaffia had nagemaakt en hier een boete voor had gekregen enz..
Ik zeg, plat gooien die handel!
[offtopic]ja idd die kjel loopt me idd op te scheppenxD layout namaken kan iedereenxD beetje knippen en plakken lang leve de kleuterschool maarja die loopt in ieder geval meerdere mensen dus af te zijken merk ik?[/offtopic]
-
Nee, dat is niet letterlijk bedoeld :p, maar meer gericht naar weg met die troep!
Dingen verkopen die iedereen binnen 2 minuten kan krijgen, hoe diep kun je zinken?
Mag de banditi source wel verkocht worden? :') (anders ook nog even bij banditi klagen :O) -
Citaat van Dein
Nee, dat is niet letterlijk bedoeld :p, maar meer gericht naar weg met die troep!
Dingen verkopen die iedereen binnen 2 minuten kan krijgen, hoe diep kun je zinken?
Mag de banditi source wel verkocht worden? :') (anders ook nog even bij banditi klagen :O)banditi is toch gewoon freeware?
-
Ja, maar mag niet verkocht worden, en als 123 gaming dat weet heeft ie zeker een probleem ;)!
-
we zijn toch aan het mailen kunnen we hun ook wel mailtje doen:p
-
123 gaming, gaat nooit reageren, of zal lang duren, geef hem gewoon aan.
Beginnen met offline gooien enz. is geen doen, degene die dit wil is dan geen haar beter.
Aangeven is de boodschap
-
enkel jammer dat hij hier rondloopt als hij toevallig dit topic leest weet hij denk ik niet hoe snel hij de site off moet halen. miss iemand ff screen meesturen?
-
@ lhmedia:
Ik heb hem ook aangegeven bij ecops.be + screenshot van de huidige status van de website en een hoop bewijsmateriaal waar men niet zomaar onderuit kan ;).
-
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!