Voetbal layout (RATE)

• @Swatcrime, waar zie je staan dat hij het verkoopt? Het is een Checktopic.

Rating: 8/10
    Commentaar:
    Pluspunten: Beter dan de meeste layouts die ik gezien heb hier op CP, goed gebruik van de kleuren én overzichtelijk :)

Minpunten:
    Op de een of andere manier is het lettertype niet helemaal passend... Ik zou voor een iets softer, lettertype gaan, misschien iets meer spacing ertussen.
    Verder mis ik een duidelijke header, dus inclusief de websitenaam. Zou bijv. linksbovenin kunnen komen, rechtsboven waar nu staat "Welkom op Soccermanager.nl" is een beetje weinig, naar mijn mening.

Succes :)

• Citaat van Jannick

@Swatcrime, waar zie je staan dat hij het verkoopt? Het is een Checktopic.

Ja, dat heb ik weggehaald omdat hij namelijk niet meer te koop is ;)

Bedankt voor de rating en commentaar ;) Ik zal kijken wat ik kan doen.

• Citaat van lhmedia

probeer is iets met een andere bg? deze zie je erg vaak.

Ja ik weet het, maar ik vond hem ontzettend mooi en wat kan je anders voor een voetbal-achtergrond gebruiken dan een voetbalveld :(

[offtopic]Ik heb de achtergrond zelf gemaakt met Photoshop, en niet gekopieerd van een andere layout![/offtopic]

• Citaat van tree

Ja ik weet het, maar ik vond hem ontzettend mooi en wat kan je anders voor een voetbal-achtergrond gebruiken dan een voetbalveld :(

[offtopic]Ik heb de achtergrond zelf gemaakt met Photoshop, en niet gekopieerd van een andere layout![/offtopic]

idd heb je gelijk aan miss iets met gras ofzo? op photoshop-tutorials staat daar mooie tut voor.

• Citaat van swatcrime

Tree, kan jij die zelfde layout crime-achtig den en verkopen aan me?

Nee sorry, dit ontwerp is enkel voor deze layout.
    Ik ga voor een paar weekjes stoppen met designen om meer voor het school te kunnen doen ;)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!