Site misbruikt email

• Site stuurde continue e-mails voor uitnodiging naar de site onder mijn e-mail adres. Wegens een fout van beschikbaarheid van een contact e-mail van de site zelf, whois records of dmv de host is er nooit echt contact geweest.
    Vandaar dat het beetje is uitgelopen.
    Het probleem word nu opgelost en ik bied hierbij ook alvast m'n excuses aan aan Gamecontrol

Mvg,

Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

• Hey,

Ik heb je zojuist een pm gestuurd en de site van Gamebackup even offline gezet. Ik ben de beheerder van de site, maar stuur zelf nooit mails. Dit heb ik Hostgator ook al uitgelegd. Waar de emails vandaan komen weet ik dus ook niet, maar dit kunnen we beter via de PM even oplossen.

Groeten

• Besten,

Waarom plaatst de topicstarter geen PTR record in zijn DNS?
    Dankzij PTR kun je zeggen welke server emails mogen versturen uit jou naam - en al de rest laten blokkeren.

Zo is dit probleem meteen opgelost.

Mails die precies vanaf gamecoll.com komen, maar niet vanuit onze servers, krijgen ook een heel hoge spamscore toegewezen.

Google er maar eens op, is een zeer handige techniek om spam uit jou naam te vermeiden.

Koen

• @Koen, ik snap je niet ?
    Ik gebruik gewoon yahoo en mijn mail vandaaruit gestuurd word ook als spam gezien, het punt is, ze zijn er wel.

Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

• Mja, Probleem is al in overleg met Gamecontrol bij een oplossing aangekomen.
    Er mag een slotje op.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!