hoofddoekjestax

  • Vindt dit eigenlijk te triest om op in te gaan maar goed even wat punten recht zetten:


    @Larisisgoed9


    - 80% van alle misdrijven door Marokannen / buitenlanders is gepleegt;


    Dit klopt niet. Zit een duidelijk verschil in verschillende delicten. Lichamelijke delicten mogen dan wellicht meer door allochtone afkomst voorkomen, vermogensdelicten daarentegen het meest door ons eigen autochtone. Daarnaast zou ik tevens het CPB er eens op na slaan en eerst de definitie van allochtoon en autochtoon eens leren.


    - Buitenlanders bijna altijd in aanraking komen met jusitie;


    Punt 2, wat is een buitenlander? volgens de wet is dit namelijk iemand die in het buitenland, buiten de europese landgrenzen is geboren en niet tot de Westerse wereld behoort. Indien dit het geval is hou je in Nederland maar een zeer klein deel over wat bijna te verwaarlozen is. En wederom een verwijzing naar het CPB, hier is niets over te vinden dat deze vaker in aanraking komen met justitie over delicten. Daarbij wederom, wat voor soorten delicten.



    - Buitenlanders boos zijn dat ze het nog niet goed hebben?
    Ga dan verdomme gewoon terug naar je eigen land!!!!!!!!


    Punt 3: het is in de wet opgenomen dat vluchtelingen hier, en in heel Europa welkom zijn. Zoals ik bij punt 2 al aangaf, is de definitie van een buitenlander anders als dat jij deze hanteerd. Daarnaast zijn er sinds 2000 ieder jaar minder buitenlanders in Nederland gekomen, een daling die statistisch blijft toenemen.


    Verder gericht op iedereen die hier een mening plaatst zonder onderbouwing; ga eerst eens op zoek naar feiten. Je kunt wel roepen en loze ideeen plaatsen maar zonder onderbouwing kan je beter naar Stormfront of een andere rechtse site gaan om je frustraties kwijt te raken.


    Betreft de reactie: Als iemand hier commentaar op hebt, zoek me dan maar thuis op
    Aangezien buitenlanders hier altijd mee dreigen


    Volgens mij reageer je hier zelf net zoals een 'buitenlander' dus kom niet aan met stereotype uitingen. Of loop jij de hele dag op klompen en eet je alleen maar kaas...


    Ben dan zelf een 100% Nederlander zonder afgebroken generatie kloven maar kan het niet harden dat hier zo lomp over wordt gesproken.


    En nu terug ontopic: betreft de website, ik zou inderdaad een breder thema pakken. Gooi het eens op een discussie van wat moreel en emotioneel aanvaardbaar is (want dat is het hoofddoeken thema, zeer emotioneel en moreel beladen).


    Wellicht met enige koppelingen naar overige politieke partijen qua vergelijking voor standpunten (vb. PVV en SP lijken que overeenkomsten nog het meest op elkaar al zou je dat in eerste instantie niet zeggen).


    succes met de site verder.

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 30.09.09 14:31:40:
    Tot slot:


    Marokkanen en Turken altijd tegen wilders zijn, en nederlands altijd voor.


    Je kan het beter formuleren dat de laag opgeleide veel autochtone burger voor Wilders is. Niet om te stellen dat er geen hoogopgeleide op hem zouden stemmen maar het gros is laag opgeleid.


    Daarop toevoegende; het merendeel van Nederland zit niets in zijn ideeen, en nu niet aankomen met peilingen van Maurice de Hond want een onderzoek onder 10 mensen is in mijn ogen niet statistisch te onderbouwen. Kijk hiervoor eerst eens naar de algemene peilingen van de stemwijzer. En ja, ik heb hier zeker verstand van dus kom niet aan dat de autochtoon massaal stemt voor iemand met ideeen die nooit waargemaakt kunnen worden. Ik in ieder geval niet, samen met het merendeel van Nederland, zowel allochtoon als autochtoon.

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • - 80% van alle misdrijven door Marokannen / buitenlanders is gepleegt;
    - Buitenlanders bijna altijd in aanraking komen met jusitie;
    - Buitenlanders boos zijn dat ze het nog niet goed hebben?


    Jezus he check voordat je die onzin post even of je betrouwbare bronnen hebt!
    en ga niet lopen herrie schoppen

    http://www.bbxweb.nl
    Kwaliteits layouts voor een lage prijs op maat gemaakt!
    Al vanaf 50 euro inclusief basing/slicing!
    |[b]Alle cp\'ers krijgen 5 euro korting op het eindbedrag

  • Iedereen heeft zijn eigen mening en het beste is om die mening te respecteren maar als je hier dan dingen plaatst zet er dan ook inderdaad de bron van neer want zo kan ik ook wel van alles gaan verzinnen hoe ik denk dat het zit.


    Die tax op hoofddoekjes vind ik weer te veel van het goede, ik vind het goed verzonnen van wilders maar andere maatregelen zullen beter zijn. Ik ben het wel eens met dat je geen uitkering meer krijgt als je door je hoofddoekje niet kunt werken want hoe simpel is het om deze af te doen? Ik ben het wel met veel punten eens die wilders heeft want hij heeft wel gelijk.

  • Het is zo, dat de buitenlanders die 'nooit'met justitie in aanraking geweest zijn wel terug worden geschopt naar hun eigen land. (behalve turken en Marokkanen (heel vreemd maar waar))
    en de buitenlanders die meerdere malen met justitie in aanraking geweest zijn, wel mogen blijven en nog van de uitkering die ze krijgen leven.


    En het gene dat mij erg dwarszit is dat ze hier moskeeën gaan lopen bouwen, en hier met een boerka of hoofddoek rond gaan lopen! Wij gaan toch ook niet in jullie land kerken bouwen en met een kristenkruis door het land lopen, en dan ook nog de boel vergallen!

  • Cas Inderdaad daar heb je helemaal gelijk in, ik zou dan dus ook willen weten hoe hun daar op reageren als wij het omgekeerde doen. Volgensmij kunnen we dan niet eens over straat lopen daar omdat 'wij' ons dan moeten aanpassen terwijl ze hier wel gewoon hun gang kunnen gaan.

  • Betekent nog niet dat dat landelijk is en dat dit precies jouw percentage is!
    [offtopic]Wat nou disser? kom niet met boeties![/offtopic]

    http://www.bbxweb.nl
    Kwaliteits layouts voor een lage prijs op maat gemaakt!
    Al vanaf 50 euro inclusief basing/slicing!
    |[b]Alle cp\'ers krijgen 5 euro korting op het eindbedrag

  • whahahaa lars dit is echt een lachertje wat je nu zegt, ik neem aan dat je nog niet zo heel oud bent en zeker niet volwassen.


    aangezien we in de volwassen wereld aankomen met betrouwbare bronnen zoals dat van het CBS [offtopic]waarschijnlijk heb je er nog nooit over gehoord[/offtopic] dat soort onderzoeken zijn goede bronnen aangezien zij gewoon heel de laag van de bevolking onderzoeken. waar jij mee komt is niet eens een bron omdat er meer buitenlanders zijn in opsporing verzocht mag jij zeker geen conclusie trekken dat er meer buitenlanders zijn in de misdaad.
    man post iets goed onderbouwd als je iets post.


    [offtopic]totaal geen disser, je maakt jezelf juist belachelijk[/offtopic]

  • Euhm , als nederland geen moslims wil ok . Maar denk na als je op vakantie wil naar islamische land dan kijken ze in je pasport of je nederlander bent en dan ben je ook niet welkom. Zo simpel is het en ja er zijn ook Marokannen en turken die viernielen enzo Maar er zijn ook moslims die normaal zijn bedoel dei niet kloten op straat enzo alkaida enzo zijn allemaal teroristen dat weet ik . Ik zelf ben irakees afkostig van irak alkajda stuurt mensen af op irak osama binladen ook dat soort mensen kun je geen moslim noemen die zijn de naam moslim niet waard.
    Dit is mijn reactie
    Mvg,
    Judge|Eigenaar http://www.thuglife.be

  • @ Gunpower,
    Dat is wel heel toevallig.. Ze pakken volgens jou dus alle "Negers" eruit, en de Nederlands laten ze er niet in komen??
    Dat is pure onzin, wat je hier uitkraamt.


    @ Stan, wou jij zeggen dat jij al 18 bent?

    Citaat

    aangezien we


    + Leer eens interpunctie toe te passen in je tekst!, ik zie dit bij meer mensen, dat is pas onvolwassen.

  • Ik snap de racisten onder ons echt niet:
    Geef mij 1 reden waarom jij wel een pet of capouchon op mag en iemand uit een ander land niet?

    http://www.bbxweb.nl
    Kwaliteits layouts voor een lage prijs op maat gemaakt!
    Al vanaf 50 euro inclusief basing/slicing!
    |[b]Alle cp\'ers krijgen 5 euro korting op het eindbedrag

  • lol ik ben gewoon volwassen en ouder dan 18 je moet me zeker niet gaan pakken op taalgebruik. dit is geen reactie wat je nu geeft ik zeg je argumenten zijn crêpe ? jij gaat mij vertellen hoe oud ik ben en mij aanwijzen op mijn taalgebruik? plz kom met iets anders, als je volwassen wil meepraten moet je gewoon bronnen erbij geven en laten zien dat ze betrouwbaar zijn. Iedere halve gare kan iets gaan roepen.

  • Citaat van larsisgoed9

    @ Gunpower,
    Dat is wel heel toevallig.. Ze pakken volgens jou dus alle "Negers" eruit, en de Nederlands laten ze er niet in komen??
    Dat is pure onzin, wat je hier uitkraamt.


    Dat zeg jij ik zeg dat je zulk soort informatie niet uit een tv programma kan/moet halen!


    Dat is wat ik zei dat jij er weer iets anders van maakt is niet mijn probleem!
    Hij moet niet rare boeties komen posten!

    http://www.bbxweb.nl
    Kwaliteits layouts voor een lage prijs op maat gemaakt!
    Al vanaf 50 euro inclusief basing/slicing!
    |[b]Alle cp\'ers krijgen 5 euro korting op het eindbedrag

  • Citaat van Judge

    Euhm , als nederland geen moslims wil ok . Maar denk na als je op vakantie wil naar islamische land dan kijken ze in je pasport of je nederlander bent en dan ben je ook niet welkom. Zo simpel is het en ja er zijn ook Marokannen en turken die viernielen enzo Maar er zijn ook moslims die normaal zijn bedoel dei niet kloten op straat enzo alkaida enzo zijn allemaal teroristen dat weet ik . Ik zelf ben irakees afkostig van irak alkajda stuurt mensen af op irak osama binladen ook dat soort mensen kun je geen moslim noemen die zijn de naam moslim niet waard.
    Dit is mijn reactie
    Mvg,
    Judge|Eigenaar http://www.thuglife.be



    Dit ben ik niet met je eens wat heeft vakantie met vast verblijf te maken ?


    Was het maar alleen vakantie dan waren ze hooguit 6 weken hier en daarna weer terug maar dat is niet zo.
    Van mij mogen ze best op vakantie komen naar nederland maar niet voor vast verblijf en dit geld voor nederlanders dan ook.

  • Citaat van Smil-E

    kunnen we nu dan misschien een poging tot ontopic doen ?
    zoals stephen zei: discussier daarover op hoofddoekjestax.nl zelf!


    sorry smil-e maar als iemand racistisch gaat doen terwijl zijn bronnen voor geen meter kloppen zeg ik er wat van

  • Citaat van Gunpower

    Waarom mogen onze joden dan wel een keppeltje en christelijke mensen wel een kruisje om hebben:S


    omdat nederland gebasseerd is op t jodendom en christendom

  • 1. Grondrechten
    Artikel 1. Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.
    bron: http://utopia.knoware.nl/users/oterhaar/wetten/grondwet.htm


    dus nederland is op alles gebaseerd, weer bullshit. dus als de moslims geen hoofddeksel op mogen mogen wij ook geen hoofddeksel op

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!