Voetbal Manager layout

• Beste,

Ik ben bezig met een Voetbal Manager spel, en er moet dan ook een layout bij.

Ik ben niet zo heel tevreden over de layout maar, voor een tijdelijke layout (2 á 3 maanden) tot ik genoeg geld heb gaat het wel.

Maar mijn vraag is, wat vinden jullie ervan?
    Voorbeeld:
    Klik link

PHP
    Raten: 0/10
    Minpunten:
    Pluspunten:
    Wat kan er verbeterd/toegevoegd worden?:
    Waarde: €

[offtopic]De CP layout wordt ook nog afgemaakt maar eerst even dit project of ik doe het tussendoor ;)[/offtopic]

• Raten: 7/10
    Minpunten: De navbar!
    Pluspunten: Leuke achtergrond en mooie kleuren
    Wat kan er verbeterd/toegevoegd worden?:
    De navbar vind ik niet erg mooi is misschien iets te grof.
    Waarde: ? 15 ex slicing

[offtopic]Had Cas er ook niet zo eentje?[/offtopic]

http://www.bbxweb.nl
    Kwaliteits layouts voor een lage prijs op maat gemaakt!
    Al vanaf 50 euro inclusief basing/slicing!
    |[b]Alle cp\'ers krijgen 5 euro korting op het eindbedrag

• Wat is er te grof aan de nav bar? de kleur?

[offtopic]Wat een voetbalmanager layout? Ja die heeft hij maar anders. Had hem eerst een PM gestuurd om hem te kopen nooit antwoord terug gehad, tja. Maar ik denk dat ik een nieuwe maak want ben niet zo tevreden over deze.[/offtopic]

• wil hem graag kopen ik praat tegen je op msn maar je antwoordn iet !

Portfolio in flash ligt even stil wegens school:((

Design:30%
    Hosting en Domein:100%
    ---------------------------
    Flash Design Lerende :cheer::cheer:

• Bij jou komt alles van deviantart, terwijl ik deze toch echt zelf heb gemaakt, als je inspiratie tekort komt ga dan iets anders doen, maar niet mijn layouts gebruiken, namaken oid

En nu niet komen met de smoes van dat je niet wist dat ik dezelfde achtergrond had!

• Zoek maar op Deviantart:
    Grass texture ;)
    Je vind honderde grass texture's als je goed kan zoeken ;)

Ow en hebben we niet eerder een discussie gehad over het onderwerp stelen?
    Kijk jou portfolio als je een echte designer ben maak je er toch 1 zelf? En gebruik ik jou layout nee! Ik heb jou toch een keer een PB gestuurd, heb je hier op geantwoord NEE!

Dus ga nou niet weer lopen zeiken, want van mij mag je echt de pot op, met je gezeik!
    Daar kom ik niet mee, daar kom jij mee.

En als jij nou is je brilletje op zet zie je misschien de off-topic berichten ;)

[offtopic]Wat een voetbalmanager layout? Ja die heeft hij maar anders. Had hem eerst een PM gestuurd om hem te kopen nooit antwoord terug gehad, tja. Maar ik denk dat ik een nieuwe maak want ben niet zo tevreden over deze.[/offtopic]

• Ik zeik hier niet, ik geef alleen de tip dat je misschien iets anders moet gaan doen dan ontwerpen, omdat je verder niets zelf kunt verzinnen ;)

Maar terug ontopic, misschien moet je geen inner glow gebruiken, dat ziet er heel vaag uit en geeft geen mooi effect mee aan de layout.

• Cas

En CP layout dan? Heb jij die voor mij verzonnen/gemaakt?
    Mijn portfolio layout heb jij die voor mij verzonnen/gemaakt?
    Wat ik doe, ik maak altijd verschillende designs, en daarvan kies ik er 1 waar ik mee veder ga. Maar ik ga niet veder met deze omdat ik hem niet mooi vindt.
    En ik kan gewoon niks verzinnen voor een Voetbal Manager layout, omdat ik nog niet zo ervaren ben, want ben ook nog niet zo lang bezig met het ontwerp van Websites.

Dus kom nou maar niet met:
    ik geef alleen de tip dat je misschien iets anders moet gaan doen dan ontwerpen, omdat je verder niets zelf kunt verzinnen

Kijk met je 2e alinia kan ik wat, met dat van: ik geef alleen de tip dat je misschien iets anders moet gaan doen dan ontwerpen, omdat je verder niets zelf kunt verzinnen

kan ik niks mee, ik wil jou eerste 3 designs wel is zien ;)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!