De kleuren die je nu ziet ga ik ook niet meer gebruiken ben bezig om een andere layout te maken .. maar aangezien oscommerce2.2 met een vervelend systeem werkt valt dit niet mee. Aangezien je op iedere pagina (stuk of 25) Alles handmatig moet veranderen.
Webshop layout
- Db-maffia
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
kweet niet waar jij hebt leren praten maar ik heb nergens sorry gezegd.. en wie zegt dat ik designer ben? ik maak gewoon de complete site zelf dus moet ik ook rekening houden met het script gedeelte..
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 26.09.09 21:41:17:
en daarbij als je zulke lompe uitspraken gaat doen pleur dit topic maar dicht ga wel op een echt forum zitten waar misschien wel normale reacties gegeven kunnen worden -
Wouter heeft 100% gelijk hoor, iedereen die hier hetzelfde zegt maar jij hebt het nog steeds niet door, precies of je enkel je eigen reacties leest en over je eigen reacties weer reageert (dat je zelf lomp bent dus voor alle duidelijkheid, want jij blijkt het niet echt te snappen).
-
Ten 1e vraag ik jullie alleen om wat tips om de webshop er beter en strakker uit te laten zien nu zit ik dus te twijfelen of ik heel de oscommerce ga ombouwen of een totaal andere source te maken hiervoor aangezien het ombouwen waarschijnlijk net zoveel werk is als het nieuw te maken.
Ik zal morgen een layout maken in photoshop en kijken wat jullie ervan vinden.
-
Bij een mooiere layout zou ik iets eerder kopen dan niet,
als ik op jouw site zou komen zou ik snel op vorige klikken en de site hard uitlachen.
Bij een mooiere site hebben consumenten vaak een betrouwbaarder en fijner gevoel!En dit is bewezen dus ga niet zo dom lopen zeggen dat het niks uitmaakt!
Shame on you!
Heb trouwens nog wel een leuk forum maar misschien moet je even aan je moeder toestemming vragen het is namelijk vanaf 7 jaar:(
-
Gunpower ik heb niet gezegd dat het niets uitmaakt ik zei ook tuurlijk het oog wil ook wat maargoed. Nogmaals sluit dit topic maar.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 27.09.09 00:40:06:
Heb het layout aangepast en even wat anders gemaakt .. geef je mening maar a.u.b. geen onzin of onnuttige reacties. -
Vanaf nu enkel serieuze reacties! onserieuze reacties mogen worden gereport.
-
sorry maar ik zie er echt geen verbetering in!
ik zou net zoals Gunpower de site wegklikken en nooit meer terugkomen, bekijk eerst de websites van je concurrenten, die ws strak en stijlvol zijn, moest ik consument zijn zou ik eerder naar http://www.webshop-winkelen.nl…anceX.com/Webshop-96.aspx gaan de naar de jouwe;
wil je echt succes hebben: KOOP!
Je hebt al een gratis systeem, dus dat kan er toch wel van af niet ?
en nu zal ik maar stoppen voordat je weer begint te schelden 8-|
-
Layout is nog steeds niks, je moet een strakke, stijlvolle en professionele layout hebben, en als je dat zelf niet kan maken laat het dan door iemand doen of geef het op, want anders ga je 0% succes hebben...
-
Misschien is de layout wel wat als je producten voor de bosbouw wilt verkopen, met dat hout?
-
Ja daar dacht ik ook gelijk aan tree!
-
jullie kunnen echt niet lezen geloof ik he ?
:
Vanaf nu enkel serieuze reacties! onserieuze reacties mogen worden gereport. -
Smil-E heb ik al een banpunt gegeven, de andere reacties gaan nog vind ik. Misschien kan je wat water in je layout doen i.p.v. hout aangezien ze altijd water gebruiken bij cosmetica.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!