SharePSD layout

  • Intro
    SharePSD.com is een website waar je binnekort al je photoshop bestanden kan uploaden, en andere kunnen het weer downloaden.
    De Layout
    Stap 1:

    Klik
    Stap 2:

    Klik
    Stap 3:

    Klik
    Plaats AUB jullie mening, wat je er goed aan vind, wat je er slecht aan vind en wat er beter/anders kan.

  • ziet er wel strak uit enkel de ronding van menu is beetje blokkerig en de header tekst is hetzelfde verhaal ik denk dat je met ctrl+t (transformation) ofzoiets:p hebt gewerkt of niet? maar verder wel strak:cheer:

  • De menu is een beetje te dik probeer deze dunner te maken.
    Misschien is het mooier als je er een rechte lijn van maakt dan die 2 hoekjes.

    School
    Tweedejaars Informatica Student @ Hogeschool Rotterdam.


    Webtalen
    - PHP ( OOP )
    - SQL
    - JavaScript i.c.m. jQuery framework
    - (x)HTML
    - CSS
    - Actionscript
    - XML


    Programmeertalen
    - Java
    - C#
    - Ruby i.c.m. on Rails framework

  • Ik vind het persoonlijk echt niet mooi. Het is totaal niet mooi afgewerkt, en het ziet er gewoon niet uit met al die verschillende kleuren.
    Ik denk persoonlijk dat niemand hier iets op gaat zetten om dat ze denken dat niemand er toch naar zal kijken.
    Probeer wat naar leuke tutorials te kijken, en misschien doe je dan wat ervaring op om het zelf een keer te proberen.
    En begin dan niet eerst al met een site, probeer eerst een mooie layout te maken, als je er echt een suc6 van wilt maken.


    Rutger.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!