Duidelijkheid over het reportsysteem

  • Citaat

    Meestal sluit een crewlid het topic zelf wel als hij merkt dat het gesloten kan worden, hebben we jullie hulp niet voor nodig


    Misschien kun je dan beter met de scripter gaan praten, leden de schuld geven is makkelijk maar je kunt over het algemeen oordelen voor wie wat een noodgeval is, voor somige is het wel belangrijk dat zo'n topic snel gesloten word.

  • :sst:


    Dan kunnen ze nog altijd een PB sturen, aangezien ik dat sneller lees dan een report(aangezien ik meestal al wel weet waar het misgelopen is(over de report dus)).


    Verder heb ik dit topic/mededeling niet aangemaakt om in detail te treden, maar alleen te melden dat het er gewoon niet voor dient!

  • BEste creew,


    Ik snap niet waarom jullie zo streng optreden hoor.


    Er gebeurd bijna niks op cp cp is bijna zo goed als dood zo stil is het meestal (uitgezonderd op sommige dagen)


    De report knop wordt meestal gebruikt voor als een topic gesloten moet worden.


    In het begin pmde ik crew leden als me topic dicht kon kreeg een pm terug ja de volgende keer kan je ook gewoon de report knop gebruiken dus doe je dat en nu als je dat nu doet dan gelijk een ban puntje.


    Ik vind dit heel erg slap van de crew en juist met dreigen dat ze een ban punt gaan uitdelen raken jullie juist meer mensen kwijt.


    Maar goed wees gelukkig met dat gedreig.


    Ik zal er geen gebruik van maken.

  • Wij dreigen niet, maar voeren het uit (indien nodig!)
    Bijna geen enkel lid gebruikt de report knop, en de mensen die het gebruiken, gebruikte het gewoon voor niks , precies om maar iets te doen te hebben.


    Wij willen geen leden wegjagen, CP = dood ? ...


    Ik denk dat mensen trouwens veel te snel een slotje willen, ik ben er eigenlijk geen voorstander van om eerlijk te zijn, geef mij liever dit systeem:
    1 maand geen reacties of 2 weken, gaat topic automatisch op slot en komt in het archief terecht ;)!


    Jij weet ook niet wat er allemaal gebeurt hier als moderator en jij ziet ook niet hoe een domme reports soms binnenkomen!
    En kom op zeg, van 1 banpunt ligt toch niemand van wakker ?

  • Wat er binnen de crew gebeurt blijft ook binnen de crew!
    Ik ga ook geen namen noemen e.d.


    "Deze persoon gaat helemaal offtopic voor niets" terwijl de persoon in kwestie zelf 2x offtopic was gegaan in dat topic en de gerapporteerde persoon helemaal niet...

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!