CP Layout!!!
- KyleM
- Closed
-
-
-
Je hoeft je idd voor mij niet te verantwoorden, maar je hebt al meermaals dingen verkocht, die jij niet gemaakt hebt en geen rechten op hebt, ben je niet al is verbannen op TBF ? En dan zitten smeken om je permanente ban tot en tijdelijke ban te veranderen ? zeg me niet dat dat niet waar is+o(
-
Zoiets kun je best zelf maken, gewoon RGB ruis als effect gebruiken en wat experimenteren, simple as that! Kan ik zelfs nog :O.
Ik vind het persoonlijk wel vreemd dat jij als designer iemand anders zijn layout koopt om als portfolio te gebruiken ? Dat volg ik niet helemaal, maar swat, back on topic, or die!
-
Weer niet stap geplaatst
Raten aub!
-
er zit een raar bobbeltje in de content, boven de avatar. En misschien even de menutjes opvullen, zodat je dan weet hoe het eruit ziet in het echt(a)
-
Oja nu zie ik het ook
Jep zal ik doen
-
kyle stap 2.5B is netjes;) nu nog wat in de menu's stoppen en hij is perfect!
-
Clean up van de berichten van Jeroen25 (die nu ook verbannen is)!
Nu direct terug on topic of je maakt me boos ;)!
-
-
Update:
Stap 3 geupload!Raten aub, let goed op details!
Als er nog foutjes of dergelijke zitten hoor ik het graag! -
oke, maar voor de rest?
-
Ik vind hem zeker mooi, persoonlijk iets mooier dan die van Cas maar ik zou nog wat proberen te doen aan die witte content, misschien wat meer opvulling van de menu's en die menu's zelf in het lichtgrijs doen (zoals de background).
-
Je kan beter met een 2 kanten menu werken, aangezien ik zoiets niet erg prettig vind werken.
Verder kijk eens naar die balk waar de avatar/gebruikersnaam instaat, dat klopt niet helemaal qua kleur.Ga zo verder!
-
Die icoontjes die je bij stap 1.5 eerst had moeten terug :p En op die kopjes moet je ook nog iets vinden, die zien er maar simpel uit..
Voor de rest top!
-
-
Ja, dat aan de ene kant(links) bv. ledenpaneel en menu komt, en aan de andere kant actieve topics , linkpartners enz. werkt veel handiger.
-
-
Maybe, maar dat ledenpaneel kan als menu toch eigenlijk weg, aangezien je daarboven in de header al de opties al hebt.
Actieve topics zou ik sowieso helemaal boven zetten in het menu, dat werkt prettig. Webmasters in het menu zou eigenlijk ook weg kunnen, of kleiner gemaakt worden, aangezien het meeste toch al in de header staat. -
Jep,
zal zo een aanpassing maken. -
De header is te hoog, maar verder zeer zeer mooi (h)(L)
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!