Maffia Layout

• Had zin om eens wat te maken. Dus maar weer gedaan naar lange tijd.. Graag reactie..

A.U.B raten:

[offtopic]Rating: 1/10
    Pluspunten:
    Minpunten:
    Tips:
    Geschatte waarde:[/offtopic]

Bedankt. MVG MaffiaHome

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • 1.5/10
    Pluspunten: Niet
    Minpunten: De layout
    Tips: Ik zou voor de layout toch hele andere dingen doen . Zoals een duidelijkere header e.d.
    Alles duidelijker aangeven
    Geschatte waarde: Niet geschikt voor verkoop

Niet boos bedoeld he :)

• Nee dat is niet waar steven.
    Je kan het leren, maar je moet de inspiratie en het gevoel er voor hebben. Je kan ontwerpen niet leren, je kan alleen de effecten leren maar als je dat kan moet je het nog leren gebruiken en toepassen.
    Begin maar eerst met kleurgebruik en indeling.

Mvg,
    KyleM (a)

• Citaat van KyleM

Nee dat is niet waar steven.
    Je kan het leren, maar je moet de inspiratie en het gevoel er voor hebben. Je kan ontwerpen niet leren, je kan alleen de effecten leren maar als je dat kan moet je het nog leren gebruiken en toepassen.
    Begin maar eerst met kleurgebruik en indeling.

Mvg,
    KyleM (a)

ben het met kyle eens

• En het is niet erg om te proberen! Dat zeker niet, maar het ligt eraan of je het gevoel van indeling en kleuren heb. En niet iedereen heeft dat. Misschien krijg je het wel als je grafische opleiding gaat doen, ik weet het niet maarja. Misschien moet je paar tutorials proberen en dat het dan beter gaat :)

Mvg,
    KyleM :piraat:

• mhmhmh op dit stadium van je layout moet je durven zeggen nee het is niks dus ik gooi het weg en begin opnieuw met een schone lij. want design is volgens mij WEL te leren je moet gevoel hebben voor kleuren. maar als je dat eenmaal door heb kun je gewoon hoogwaardige layouts maken.
    Blijf proberen!
    zorg dat je ze hier blijf posten zodat wij kunnen oordelen en jij kunt leren.

probeer layouts natemaken (nat niet verkopen) daarvan leer je enorm!

layout beoordeling

Rating: 4
    Pluspunten: navigatie balken
    Minpunten: header, background?
    Tips: gooi dit ontwerp helaas weg en begin opnieuw, begin met een mooie background en mooie header te maken.
    Geschatte waarde: op dit moment helaas niks misschien als hij af is rond de 3 euro.

hopelijk heb je er iets aan,
    stan

• Dit is geen kut reactie, je kan het leren op het gebied van indelen, maar wat het belangrijkste is, is zijn de kleuren. En je moet maar net zien welke kleuren mooi bij elkaar passen. En het is niet lullig bedoelt want het is leuk om te doen. Fietsen en spreken is anders. Net zoals: Niet iedereen kan zo goed voetballen als Cristiano Ronaldo! Dat leer je ook niet zomaar. Niemand kan zo goed golven als Tiger woods! Dat leer je ook niet zomaar. Het zit MEESTAL gewoon in je! En je zou het best kunnen leren weet het niet. Maar omdan meteen een Kut reactie te noemen lijkt me overbodig. En voor deze reactie zij ik ook, volg een paar tuts!

Dus game=projects ga nou niet meteen praten over kut reactie.
    Of wil jij zeggen dat jij net zo goed ben als Tiger woods of iemand anders?

Mvg,
    KyleM :cheer:

• Correct leren spellen kan ik leren, maar neem niet echt de tijd voor het typen + mijn Nederlands is niet optimaal. Dus jij wilt zeggen dat jij het gevoel voor de bal heb. Waarom ga je dan niet trainen en trainen en trainen. Dan hoef je niet te scripten. Dan kan je lekker voetballen en rijk worden. Want mijn hobby is ook voetballen. En ik doe het heel vaak, waarom wordt ik dan niet beter? Ik zet me in bij trainingen wedstrijden enz. Waarom kom ik dan niet in B1? Omdat ik niet het balgevoel heb zoals de gozers uit B1 of A1 of het 1e. Dus sport heeft ook wel degelijk met gevoel te maken, en of het nou in je hoofd, handen of voeten is. Het blijft een gevoel. En als je hier veder over wil praten, praat dan veder via een PB want dit topic gaat nergens naar.

En nee ik wil hem niet weerhouden van een succes, ik wil hem alleen maar op wijzen dat niet iedereen er voor weg gelegd is! En een voorbeeld ik leer al jaren PHP maar het wilt me gewoon niet lukken. En ja de ene heeft er aanleg voor en de andere niet. Maar dat is bijna het zelfde als gevoel neem ik aan.

• Wat uiteindelijk mijn reactie was op Steven is:

Dat niet iedereen het in zich heeft om het vak Ontwerp of gewoon thuis achter ze PC te designen! Misschien is hij wel veel beter in PHP? Je weet het niet. Misschien is hij wel beter met Java. EN NEE IK WIL NIET TELEURSTELLEN. Ik zou hem best willen helpen. Maar wat ik dan niet snap, waarom vraag tie dan niet gewoon van he jongens en misschien meisjes.

Ik ben begonnen met een Maffia Layout maar ik kom er niet uit, met de indeling enz. Zouden jullie me kunnen helpen met de kleuren enz.

En wat doe ik goed en wat doe ik niet goed?

Mijn reactie:
    Nou steven, misschien kan je beetje donkere kleuren gebruiken, omdat het meestal mooier staat bij maffia layouts.
    Hij gaat zijn layout editten, conclusie hij ziet er al beter uit.

Als mensen nou zo is gaan beginnen, is het een stuk beter.
    Niet meteen,

Rate: 1/10
    Minpunten:
    Pluspunten:
    Waarde:

Vraag dan gewoon wat je kan vebeteren, en als tie klaar is dat je dan vraag wat de waarde ie en min/plus punten enz.

Als je het hier ook niet mee ens ben dan snap ik jouw hele probleem niet.

• @ game-projects: Bedankt voor je reactie en hulp :D

En @ KyleM. Zag ik niet gisteren je design van die dj. Je had zelf ook verkeerde kleuren. Misschien kan je zoals die ene persoon reageren. Van nou kies die en die kleuren en dan kijken als het beter word. Ga niet mensen zitten af kakken. En ik snap eigenlijk jou probleem niet. Je bent geboren om andere mensen af te kakken inplaats ze the helpen..

Ik heb dit topic geost om te vragen wat je er van vind. Simpel mooi goed slecht kan beter slecht... Simpel toch. Dan hoef ik niet te horen dat ik het niet kan. Dit is me eerste ontwerp. Die van jou was zeker een balkje en klaar..

Dus dit topic heeft een doel. De doel om mensen te helpen om het te leren. En ze niet af te kraken. Misschien moet je maar eens een andere forum zoeken.. Als je zo begint over mensen ben je niet echt welkom op zulke websites. Iedereen moet het leren. En gevoel ben je niet altijd nodig.. Als iemand zegt ik wil het er zo uit hebben zien kan je het ook zo maken. Simpel toch..

Sinds dat cp bestaat ben ik al lid. Maar heb ik noch nooit zoon lid gezien die mensen afkraakt. Normaal helpen we mensen.

• Citaat

Die van jou was zeker een balkje en klaar..

Heb je het nou over die die het laatst gepost heeft?
    Whahaha een balkje dat van jou dan dat zijn gewoon een paar balkjes en een paar slecht geplaatste plaatjes!

Rating: 3
    Pluspunten: Niks
    Minpunten: Alles het zijn een paar veel te grote blokken zonder content of wat met daar een paar plaatjes op gepopt.
    Dit kun je geen layout noemen.
    Tips: Kijk naar andere sites en leer van tutorials
    Geschatte waarde: Niks op dit moment is het zonde van je mb's

Leer hiervan!:cheer:

http://www.bbxweb.nl
    Kwaliteits layouts voor een lage prijs op maat gemaakt!
    Al vanaf 50 euro inclusief basing/slicing!
    |[b]Alle cp\'ers krijgen 5 euro korting op het eindbedrag

• Hoi,

ik geef KyleM niet gelijk maar G-P ook niet ..
    Iedereen kan leren designen, dat wel, maar je moet er het gevoel voor hebben, het is vereist dat je es naar je layout kijkt als naar een die NIET van jou is, en hem eerst zelf rate, wil je hem wel op een website zien ?? Ik hoop dat jij, en andere beginners hier wat aan hebben

[offtopic]TIP: Begin eerst met foto-bewerking, lees daar tuts over en doe dan designs, dit vanwege dat je dan alle effecten kent.[/offtopic]

• beste cp-ers,
    laten we even erop houden dat iedereen de topicstarter wil helpen en niet de grond in praten.

want misschien wel een van de belangrijkste regels van het check forum die bijna nooit woord opgevolgd:

geef alleen een feedback als je zeker weet dat diegene er ook iets aan heeft, en niet om je (wraak)gevoelens te koesteren

[offtopic]@gp en kyle, pff jullie halen allebei onderwerpen erbij die er niks mee te maken hebben (voetbal,scripttijd -> hobbys??)[/offtopic]

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!