Leden aanpassen

• Beste cp,

Ik heb een vraag ik heb een bewerk leden systeem gemaakt het werkt ook bijna helemaal enkel als ik wat veranderd en ik druk op bewerken dan bewerkt die het niet zou iemand hiermee kunnen helpen?

Nog een vraag ik heb ook een helpdesk systeem enkel voor helpdeskers zit die goed in het script en staat het rechter kolom ook goed maar voor admins en normale leden is dit niet zo dan staat het rechter kolom stuk omlaag kan iemand me helpen?

Alvast bedankt.

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Haal hem uit criminolz en bewerk hem, gaat het gemakkelijkst of uit een andere source.

gewoon waar nu admin staat, kan u bijvoorbeeld admin==1 && moderator==1 ....

of gewoon een veld bijmaken in uw database helpdesk en iedereen helpdesk verantwoordelijke maken dat u wil

• Ja, mijn ander account is hier geblokt,, ken me paswoord niet meer.

Kan tevens niet meer op uw site (zelfmoord fucntie getest) werkt niet, callcredits terug levend maken ook niet want vermoord blijft op 1 staan

• Citaat van cri

Ja, mijn ander account is hier geblokt,, ken me paswoord niet meer.

Kan tevens niet meer op uw site (zelfmoord fucntie getest) werkt niet, callcredits terug levend maken ook niet want vermoord blijft op 1 staan

Kunt u me helepen dan maak ik u levend heb het net geprobeerd hoe u zij maar nu krijg ik dus fout en heb dus niet gekopieerd zodat ik oude weer terug kon zetten

• Maak me even levend, pratne we daar op uw site verder, gaan we te veel offtopic.

Helpdesk komt inorde

Leden bewerken kan u hulp vragne ,heb het momenteel heel druk, heb zopas tiental nieuwe opties erbij gemaakt enzo

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!