site is nog steeds traag, net getest op desktop. So you know
Ik denk niet dat we nog wat van Servertjeee gaan horen. Mijn mee6 vraag wacht nog steeds. ![]()
site is nog steeds traag, net getest op desktop. So you know
Ik denk niet dat we nog wat van Servertjeee gaan horen. Mijn mee6 vraag wacht nog steeds. ![]()
Goedemiddag iedereen,
Ik ben druk bezig geweest om de website wat sneller te maken.
Om even een inzicht te geven in jullie vraag:
Wij sturen meer aan op automatisatie met behulp van AI, waardoor je meer controle krijgt over je hele Discord ervaring, zowel op geautomatiseerd gebied als veiligheid en controle. Daarnaast denken we heel erg mee met gebruikers en server beheerders met hun behoeftes. Daarvoor zijn we ook op zoek naar testers, goede ideeën worden beloond!.
Graag hoor ik jullie feedback weer en natuurlijk als één van jullie geïnteresseerd is geraakt om de bot te etsten.
Groetjes,
Alex
Nog steeds traag hoor
Nog steeds traag hoor
Ik denk nu niet meer, haha.
Toon MeerGoedemiddag iedereen,
Ik ben druk bezig geweest om de website wat sneller te maken.
Om even een inzicht te geven in jullie vraag:
Wij sturen meer aan op automatisatie met behulp van AI, waardoor je meer controle krijgt over je hele Discord ervaring, zowel op geautomatiseerd gebied als veiligheid en controle. Daarnaast denken we heel erg mee met gebruikers en server beheerders met hun behoeftes. Daarvoor zijn we ook op zoek naar testers, goede ideeën worden beloond!.
Graag hoor ik jullie feedback weer en natuurlijk als één van jullie geïnteresseerd is geraakt om de bot te etsten.
Groetjes,Alex
Wanneer we het over AI hebben, er is een reden dat de grootste community bot die ik al eerder noemde, er zelfs vanaf heeft gezien. Dat doen ze niet zomaar, heb je genoeg research gedaan naar AI gebruik i.c.m. een community bot?
Ik denk nu niet meer, haha.
Hij heeft, gelijk, je website is nog steeds traag. Meerdere browsers en caches gewist. "The page loaded too slowly to finish within the time limit" dit krijg ik ook op je homepage.performance is dan wel 90 uit 100 daar, maar ook dezelfde melding. Dus ergens gaat iets niet goed.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!