Ik ben best lui om een account aan te maken. Is het met Claude gemaakt? Heb je een demo account? Is er meer dan alleen een landing met login/registreer en een install button?
Posts by Lijno
-
-
Kost tijd, maar als je goed 'investeert' in je prompt en een skill toevoegt (+ duidelijke guidelines), is het zo gefixed.
Ik ben niet geheel onbekend met Claude, maar wat voor skill en prompt zou jij hier overwegen met de duidelijke guidelines die zorgen voor geen AI-slop. Ik hoor graag zaken eigenlijk waar ik dan nog niet mee bekend ben 😎 want het is toch wel onderdeel van mijn dagelijkse leven. Zoals ik aangeef, ik zeg niet dat ik het niet gebruik. Maar dat ik het vooral zorgvuldig gebruik.
-
Laat Claude het refactoren?
Ja, tuurlijk kan Claude helpen. Maar “gooi de codebase erin en refactor het even naar 2026-standaarden” is precies hoe je AI-slop krijgt. Als je stront voert, krijg je stront terug. AI vervangt geen vakmanschap; het vergroot vooral de kwaliteit óf de rommel van degene die het aanstuurt.
Ik zie zoveel 'AI' slop de laatste tijd, we doen er allemaal zo makkelijk over maar vervolgens vervuilen we de hele wereld van SaaS applicaties met AI onzin. Waar ik zeker niet ontken dat het een goed hulpmiddel is, moet je alsnog zorgen dat je strak en netjes werkt. Dat kost tijd. -
Kleine update, ik ben nog steeds bezig met refactoren. Ik zal het binnenkort hier updaten met een domein om te beloeren. Ben dan ook benieuwd of iemand vervolgens het nog weet te 'hacken' 😂
-
Leuk om te horen in iedergeval,
Was vooral benieuwd voor de as you go, hoe dan

De afgelopen nacht en nu dag vooral bezig geweest met een volledige reformat 😂 Ik zal straks wel eens een domein live zetten met deze herschreven versie.
-
Gewoon zo as you go?
Brutale vraag, wat ben je er mee van plan?
Nee, niet as you go. Het had wel wat voeten in de aarde. Wat ik er mee van plan ben weet ik nog zo net niet, maar ik voel me nostalgisch. Dus wellicht dat ik er iets commercieels mee ga verrichten. Maar wellicht ook niet. Ik durf het zo nog niet te zeggen.
Ik was er echt al maanden naar aan het zoeken omdat ik het toch weer eens wilde zien/beleven en ervaren hoe bagger het was haha! Ben op het moment bezig met de hele codebase herschrijven en gelukkig zijn het slechts 40 bestanden. Ben al een heel eind en daardoor dat het ook goed werkt.
-
-
Jij bent echt geweldig man haha
-
Ja die had ik dus ook gevonden, maar dat is weer revamped. Zou mooi zijn om ergens het origineel weten te achterhalen. Plain Criminals Red. Hier zit bijvoorbeeld een al smarty template systeem in verwerkt et cetera.
-
Ik weet dat het inmiddels al langere tijd achterhaald is. Maar heeft iemand toevallig ergens nog het echt het oorspronkelijke Criminals Red liggen? Ik was daar uit nostalgie eens naar op zoek. Als iemand hem ergens heeft liggen dan hoor ik het graag.
-
Hi Alex,
Je zou eens kunnen kijken naar SimplyBook.me - een custom oplossing zou ik echt niet aan beginnen als ik jou was.