Verschillende plattegronden en mogelijkheid tot uitbreiding!8-|
PretPark Spel
- Starlife
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
als mensen zich aanmelden ze een map kunnen kiezen waar ze hun pretpark willen bouwen. ze krijgen een bebaald bedrag van de bank die ze in de loop van de tijd moeten aflossen door de winst enz.
-
@ ihlmedia, goed idee!!
Dus, de user kiest de plattegrond. Vervolgens worden de attracties aangemaakt, en op inactief gezet. De user krijgt wat geld, en kan dit gebruiken om attracties te kopen. Vervolgens komen er random mensen op af, elke dag waar de user weer geld voor krijgt. En als de user het geleende bedrag volledig heeft terugbetaald, inclusief de rente, heeft deze gewonnen.GOED IDEE!!
Ik ga dit verder uitwerken, maar ga nu slapen. Tot morgen!!
Lars
-
dat is zo ongeveer mijn insteek ja:p
-
Ok,
Plattegrond 1 is bijna klaar..
Maar ik doe alles nu nog even in paint voor het voorbeeld, en ik zal later aan CashMoneyZ vragen of ie het met PS wil maken. -
leuke opties allemaal.
Ik dacht ook aan winkels of restaurant hotels enz?
Is dat ook een goed idee?
-
Het conecept is veranderd:
Er is 1 plattegrond, waar alle gebruikers attracties op kunnen zetten, die ze eerst moeten kopen.
Voor elke attractie die je hebt krijg je elk uur geld, en je krijgt op je eigen zak ook elk uur wat geld.
Om een attractie te kopen heb je ook Ervaringpunten nodig, die je krijgt door in attracties van andere spelers te gaan.
Je kan ook attracties vernietigen.
Hoe meer attracties je hebt, hoe sneller je bij het magische bedrag komt, en dan heb je gewonnen.Ik hoop dat jullie hier nog wat ideeën over hebben.
Het word in PHP met een beetje Ajax, JavaScript en natuurlijk CSS, HTML en MySQL. -
Alles is al "uitgestippeld".
Ik weet alleen geen opties meer, nu kan je enkel attracties kopen, deze op een kaart plaatsen, in de attractie gaan, de attractie slopen, en je kan de attractie beheren (prijs wijzigen etc, repareren..).Dus daarom vroeg ik jullie hulp..
Groetjes,
Lars
-
Ok, should try
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!