opgelost bedankt luc.
Object naar Asoc
- Drona
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Ow nu wel sorry foutje
Nou de fout is dat $data
word aangeroepen door mysql_fetch_object
waardoor het: $data->login moet zijn inplaats van
$data['login']
Dit kun je veranderen in je config
Met vriendelijke groet,
Luc
-
de config is goed en gebruik al tijden geen mysql_fetch_object meer, het probleem is als ik de zelfde script omzet juist naar assoc doet hij het niet meer.
-
Laat mijn de config zien of iniedergeval waar $data een waarde krijgt. zo te zien zit daar de fout.
Parse error: syntax error, unexpected T_ENCAPSED_AND_WHITESPACE, expecting T_STRING or T_VARIABLE or T_NUM_STRING in
Waar komt die fout uit? Uit welk script
-
als ik dit gewoon upload krijg je die error niet als het object is maar zodra ik het omzet naar assoc krijg ik error terwel heel mijn site op assoc draait van login tot clan.
ik vervang dit $data->login door $data['login'] neer te zetten.
-
Ergens staat dan mysql_fetch_object();, dit moet mysql_fetch_assoc(); worden. Als je dat hebt aangepast werkt het bijna zeker.
-
alles werkt al op assoc dit is gewoon een deel script die ik van object om wil zetten naar assoc en die een error geeft. de code die helemaal boven aan staat is object die wil ik assoc maken de 2e code heb ik het omgezet naar assoc maar geeft hij error.
is $data['login'] wel goed? of moet ik dit van maken ($data['login']);
-
ik zou zeggen probeer het uit? Maar als je dat dan tog doet zal ik het gewoon zo doen: ".$data['login']."
-
topic kan dicht bedankt luc
-
Graaggedaan
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!