Re opening Kluis (niet opgelost!)

  • beste CP'ers


    Ik bekeek alle posts van banditi nogmaals en zag dat Willem zijn script poste van de kluis en hij dacht, dat hij de oplossing had.


    http://www.criminalspoint.com/forum/topic/1218.html



    Het probleem van dit topic blijft hetzelfde met hun script: Stel u hebt 1 kluis->dus 50miljoen, stel er staat 45miljoen op en je wilt die afhalen, dan is dit onmogelijk omdat alles via post['money'] gaat! Hij gaat die 45 miljoen bekijken als post['money] error 6! Hij denkt dus dat u het bedrag overschrijd van 50miljoen, dit is hun script:



    Het probleem is dus blijvend:s bij hen

  • En


    Dat mag er uit want dat wordt niet gebruikt xD

  • Citaat van RobSam

    En


    Dat mag er uit want dat wordt niet gebruikt xD



    Waar slaat dat nou weer op, je ziet toch dat die code wordt gebruikt het is een melding als iemand niet meer mag storten. Wat wil je dan geen melding weergeven:s. Dan heb je binnen de kortste keren 6000 priveberichten met vragen.

  • Citaat van alexruter

    Waar slaat dat nou weer op, je ziet toch dat die code wordt gebruikt het is een melding als iemand niet meer mag storten. Wat wil je dan geen melding weergeven:s. Dan heb je binnen de kortste keren 6000 priveberichten met vragen.


    Ow en waar staat dan else{$error = 4;}
    Die zie ik niet staan daarboven hoor.
    Dus leg mij uit waar deze regel goed voor is.
    Want deze is alleen maar voor om max storten per dag in te stellen. Maar ja aangezien het niet wordt gebruikt overbodig.

  • Citaat van cri

    Dit klopt, bij mij was dit er ook al uit, maar veel maakt het niet in verband met het probleem


    Ja ik heb paar aanpassingen al gedaan maar dat is alleen verbetering, en hoopte dat er een oplossing kwam:<
    laat het zo wel zien.

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 03.09.09 12:38:35:

  • Nu enkel die bug zoeken, is er iemand die een idee heeft ,wat er mis is met die error 6


    PHP
    }
    if($_POST['submit'] == Halen){
    $error = haalniks;
    if($data->kluisgeld <= $_POST['money']){
    mysql_query("UPDATE `users` SET `contant`=`contant`+'{$_POST['money']}',`kluisgeld`=`kluisgeld`-'{$_POST['money']}' WHERE `login`='$data->login'");
    }


    Ik denk dat het aan de post['money'] ligt

  • Zoals er staat in de start post, herhalen vind ik niet nodig:


    Citaat

    Het probleem van dit topic blijft hetzelfde met hun script: Stel u hebt 1 kluis->dus 50miljoen, stel er staat 45miljoen op en je wilt die afhalen, dan is dit onmogelijk omdat alles via post['money'] gaat! Hij gaat die 45 miljoen bekijken als post['money] error 6! Hij denkt dus dat u het bedrag overschrijd van 50miljoen, start post!


    [offtopic]Ofwel dat u wat extra posts wil hebben:s[/offtopic]

  • Uw reacties vind ik overbodig, u hoeft niet te reageren, blijf dan uit de banditi topics. Ik heb het recht om te gebruiken wat ik wil, veronderstel ik. Gelieve niet de hele tijd offtopic reacties te sturen, hou u aub bezig met een ander topic, voor ze dit verwijderen!



    Edit: Ik zie op uw site, dat de kluis niet herscript is? Ingame ziet er wel goed uit!

  • Het was gewoon een suggestie dan hoef je me niet zo af te schilderen alsof ik alleen voor de post ga. Ik probeer je te helpen was al bereid het te gaan herscripten voor je maar dan krijg ik zoon reactie? Beetje laag niveau


    EDIT: klopt wij zijn bezig alles te herscripten. Dank voor het compliment!

  • Slotje mods


    Een tip tot oplossing voeg: if($_POST['submit'] == Storten){


    Op de plaats, ik keek erover, maar als iemand die php kent dit ziet moet hij de oplossing vinden;)


    :slotje:

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!