Weet iemand toevallig waar je een script kan vinden waar je naam in kunt vullen en een hoeveelheid op kan geven is voor een spelletje en natuurlijk makkelijk toe te voegen is eventueel met beveiliging thanks
makkelijk script??
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Wat moet er vervolgens met die naam en hoeveelheid gedaan worden? Je omschrijving is niet erg duidelijk..
-
dat je zeg maar gewoon een naam in kan geven bijvoorbeeld Danny391 en dan als aantal bijvoorbeeld 100 en dat het dan wordt opgeslagen en dan onder elkaar komt te staan dat je meerdere kan toevoegen. en het weer makkelijk te legen is
thanks
voorbeeld http://afk.habbostream.nl
-
Is een simpele mysql query..
Voor welke source is het ? -
is niet speciefiek voor een source ik heb een site http://www.afk-fgp.tk en daar heb ik gewoon een auto installer op los gelaten maar dat is een foto source dus nu opload ik telkens vanuit exel printscreens alleen dat werkt niet echt fijn . dus vandaar mijn vraag
-
is niet speciefiek voor een source ik heb een site http://www.afk-fgp.tk en daar heb ik gewoon een auto installer op los gelaten maar dat is een foto source dus nu opload ik telkens vanuit exel printscreens alleen dat werkt niet echt fijn . dus vandaar mijn vraag
wil je verder werken vannuit deze bestande source? Wat heb je zelf al geprobeerd?
Ik denk dat het in dit geval beter is dat je de code van het upload script hier even post. En ons vertelt wat je zelf al geprobeerd hebt.
Wij kunnen je dan op weg helpen zodat je dit zelf kan leren aanpassen. Zo leer je ook iets;)
-
ja dat is dus juist het lastigste die source die ik nu gebruik die werkt op allemaal plugins dus zo als het menu nu is heb ik al de plugins van aan moeten passen.
-
Maar zo'n lijst met scores bevat toch resultaten van iets dat berekend wordt? Die wil je toch niet handmatig invoeren / bijhouden?
-
Zo te zien is het Habbo gericht ik raad je aan om dan naar phpmenno te kijken die is uitgebreid en kan die optie bevatten.
-
Zo te zien is het Habbo gericht ik raad je aan om dan naar phpmenno te kijken die is uitgebreid en kan die optie bevatten.
klopt helemaal is idd voor een afk game voor habbo
waar zou ik zon soort script kunnen vinden thanks -
dus wie zou me eventueel kunnen helpen?
heb zelf niet echt verstand van scripten ben meer van het dingen aanpassen haha
-
Stuur me een prive bericht!
-
dus wie zou me eventueel kunnen helpen?
heb zelf niet echt verstand van scripten ben meer van het dingen aanpassen haha
Leer het dan? Ik heb je gezegd hoe. Dan moet je mijn inbox er niet voor spammen. Wat jij wilt is zeker niet moeilijk en basis. Dus zoek het even op ja?
-
Leer het dan? Ik heb je gezegd hoe. Dan moet je mijn inbox er niet voor spammen. Wat jij wilt is zeker niet moeilijk en basis. Dus zoek het even op ja?
@Ferhat.Remory Hou het vriendelijk a.u.b..
@junkyspecial
Je kan het zelf al doende leren. met de hulp van ons en van Google...
Of je kan het door iemand anders laten doen maar dan zal het waarschijnlijk geld gaan kosten. (voor niets gaat de zon op uiteraard)Maar het beste is dat je de code eens leest en even opzoekt wat je zou moeten doen. Eenmaal dat je weet wat je moet doen kan je informatie zoeken wat je zou kunnen nodig hebben van code. Dan kan je dit proberen te maken en ons eventueel om hulp vragen. Dat is de beste leerschool.
-
@Ferhat.Remory Hou het vriendelijk a.u.b..
@junkyspecial
Je kan het zelf al doende leren. met de hulp van ons en van Google...
Of je kan het door iemand anders laten doen maar dan zal het waarschijnlijk geld gaan kosten. (voor niets gaat de zon op uiteraard)Maar het beste is dat je de code eens leest en even opzoekt wat je zou moeten doen. Eenmaal dat je weet wat je moet doen kan je informatie zoeken wat je zou kunnen nodig hebben van code. Dan kan je dit proberen te maken en ons eventueel om hulp vragen. Dat is de beste leerschool.
nogmaals ik heb weinig verstand van scripten dus hoe moet ik weten waar ik naar moet zoeken als ik de ballen er niet van snap? vandaar dat ik jullie om hulp vraag om me op weg te helpen of eventueel gewoon waar ik zon soort script kan vinden en zelf aan kan passen door dingen weg te halen of te veranderen.
-
vandaar dat ik jullie om hulp vraag
Hulp kent vele vormen.
Vergelijk dit met autorijden.
Wij zijn meer rij-instructeurs.
Waar jij naar op zoek bent is toch meer een chauffeur denk ik.
-
Waarom bouw je het niet van begin af aan op?
-
Waarom bouw je het niet van begin af aan op?
Lijkt me logisch, hij geeft al aan dat hij het zelf niet kan bouwen. Enkel wat dingen aanpassen. -
Waarom leer je dan gewoon geen PHP vanaf het begin?
De enige beste insteek.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!