Hosting gezocht

  • Op dit moment heb ik een webhosting bij VERSIO.
    Deze hosting is zo traag als dikke ..... door een trechter:(.
    Nu ben ik opzoek naar een snelle webhosting voor een ticketsysteem (iwstats.nl)
    dagelijks worden er rond de 100 tickets aangemaakt en nog wat zaken toegevoegd. Budget per jaar is 150 euro.


    Graag hoor ik wie een goede hosting weet.
    Ik wil van het hosting bedrijf 0 post ontvangen en ook geen reactie(ofwel alles per mail)


    alvast bedankt

  • Wij van WC eend adviseren... Onszelf :P


    Misschien moet je iets beter aangeven wat je zoekt. Het beste wat ik je kan bieden is de mogelijkheid ons gratis te proberen, kan je zelf kijken of het snel genoeg is... Snelle hosting is heer relatief en niet iets waar iemand echt een goed advies over kan geven.

  • Sidenote: iwstats, is dat een zelfgebouwd ding? Lijkt er wel op, een aanroep van http://iwstats.nl/data/checklogin.php levert:


    Code
    Notice: Undefined index: username in /home/brandld176/domains/iwstats.nl/public_html/data/checklogin.php on line 12
    
    
    Notice: Undefined index: password in /home/brandld176/domains/iwstats.nl/public_html/data/checklogin.php on line 13
    null

    Da's niet zo best.


    Ik hoop dat je je er ook echt van vergewist hebt dat het aan de hosting ligt, en niet aan de applicatie. In het laatstgenoemde geval heeft het schakelen van host mogelijk niet zoveel zin :p.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!