file_get_contents

  • Ook als deze instellingen geregeld moeten worden via httpd.conf of equivalent (waar je dus op shared hosting niet bij komt)?

    dat weet ik niet heel zeker. Maar stuur mij gerust maar een pm met wet het probleem is en hoe je het zou willen opgelost krijgen. Dan zal ik dit eens bekijken op mijn VPS en dan kan ik je een correct antwoord geven wat er exact zou moeten gebeuren...

  • @MiCa-
    Vind cPanel zelf best wel traag, DirectAdmin is behoorlijk stuk sneller in navigeren.
    Denk dat het ieders smaak is voor een paneel, mijn broer (ander bedrijf) gebruikt weer Plesk.

    Plesk is nou juist een van de tragere panels, uiteindelijk maakt het allemaal niet heel veel uit. Het verschil zit het vooral in de layout (deze is bij DA erg verouderd, de prijs en het aantal addons.

  • Plesk is nou juist een van de tragere panels, uiteindelijk maakt het allemaal niet heel veel uit. Het verschil zit het vooral in de layout (deze is bij DA erg verouderd, de prijs en het aantal addons.

    Plesk verhaal ben ik compleet met je eens hoor, ik vind het zelf ook geen prettig paneel om door te navigeren. Maar wat mis je bij DA wat cPanel bijvoorbeeld wel heeft? Heb een hosting draaien op cPanel en die komt qua addons aardig overeen met DA..

  • Plesk is nou juist een van de tragere panels, uiteindelijk maakt het allemaal niet heel veel uit. Het verschil zit het vooral in de layout (deze is bij DA erg verouderd, de prijs en het aantal addons.

    Over dat verouderen ben ik volledig mee eens.
    Ik draaide al enkele weken op mijn testserver een nieuwe lay-out die tevens mobielvriendelijk is.
    Sinds deze morgen staat hij online voor al mijn klanten.
    Misschien kan je er ook eens naar kijken en die ook gebruiken?
    Link

  • @A.Tytgat
    Ziet er zeker goed uit, bootstrap theme of ? Kan je tevens de kleur en branding aanpassen binnen dit paneel ?

    Momenteel een basisthema die ik gevonden had (Spaans oorspronkelijk)
    Er zitten nog kleine taal en lay-out fouten in.


    Ik zal misschien later een update uitbrengen als alles mooi vertaald is en de lay-out er goed uit ziet.
    Ideetjes zijn natuurlijk welkom via PM

  • Ik heb hier nog een probleempje met mijn pdo:


    de error:


    Citaat

    Fatal error: Uncaught exception 'PDOException' with message 'SQLSTATE[42S22]: Column not found: 1054 Unknown column '9473630dd714bb793cce82dafaf99469909127606a93a53fb07ac9c9220f2ab1' in 'field list'' in /var/www/bitypalace.eu/public_html/deposit.php:27 Stack trace: #0 /var/www/bitypalace.eu/public_html/deposit.php(27): PDO->query('INSERT INTO bet...') #1 {main} thrown in /var/www/bitypalace.eu/public_html/deposit.php on line 27

    Dit stuk code moet worden opgeroepen door een api, dus sql injection speelt even geen rol.

  • Dit stuk code moet worden opgeroepen door een api, dus sql injection speelt even geen rol.

    Los daarvan, zoals je op de bovenstaande manier je query opbouwt, op die wijze zou je sowieso PDO nooit moeten gebruiken. Je schiet daarbij helemaal voorbij aan de reden waarom je uberhaupt voor PDO zou kiezen en de queries "veilig" zijn (door het gebruik van prepared statements).


    Het lijkt mij beter dat je die werkwijze (het rechtstreeks in een query duwen van waarden bij gebruikmaking van PDO) in het geheel afleert.

  • Citaat

    Fatal error: Uncaught exception 'PDOException' with message 'SQLSTATE[21S01]: Insert value list does not match column list: 1136 Column count doesn't match value count at row 1' in /var/www/bitypalace.eu/public_html/deposit.php:32 Stack trace: #0 /var/www/bitypalace.eu/public_html/deposit.php(32): PDOStatement->execute() #1 {main} thrown in /var/www/bitypalace.eu/public_html/deposit.php on line 32

    Nu heb ik het aangepast en werkt het steeds niet, heb gekeken of de kolomnamen overeenkwamen, en deze ,komen zeker overeen.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!