We weten denk ik allemaal wel dat de text-based maffiaspellen van vroeger niet meer zo populair zijn, helaas... Is er dan nog interesse in Mijnmaffia spellen die over alle updates beschikken met 2.000+ leden?

Interesse Mijnmaffia spellen
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
5 euro geef ik ervoor als het nog actief is. Kan je vb sturen?
-
Mijnmaffia update hun systeem ook niet meer. Het heeft al zeker een half jaar geen updates gehad. Daarnaast loopt het langzaam, eigenaren niet meer actief(de meeste) en de spelers ook veelal niet meer.
Daarnaast is het niet toegestaan om mijnmaffia te verkopen. Zie hun voorwaarden.
3.9. Het is niet toegestaan om een account te delen, te verkopen of over te dragen aan een anderzonder voorafgaande toestemming van MijnMaffia.nl. Het is ook niet toegestaan om hetaccount van een ander te gebruiken
En denk dat de waarde niet heel erg hoog ligt. -
5 euro geef ik ervoor als het nog actief is. Kan je vb sturen?
Ik was ook nog niet van plan het te verkopen, ik wilde eerst weten of het wat oplevert.
Dus verkopen heeft eigenlijk niet eens zin (als ik toestemming krijg om het te verkopen)?
-
neen. als je 5 euro nodig hebt. Dan wel
-
neen. als je 5 euro nodig hebt. Dan wel
Dat vind ik dan zoiezo wel wat weinig en het is helaas ook niet meer actief sinds kort (ik had geen tijd).
-
Ik zie het zelf ook op mijn site:
http://www.onlinegamemanager.nlDe hoogdagen zijn voorbij.
Ik investeer er al 2 jaar bijna geen tijd in, puur omdat het aantal actieve gebruikers alleen maar terugloopt... -
verkoop je site dan nu het nog iets waard is?
-
mmhh, ja, zal het eens op wat sites zetten en kijken wat ik er voor kan vragen.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!