Slaat alleen eerste input veld op.

• Beste,

Bij deze probeer ik een producten pagina aan te maken zo dat je via 1 pagina een aantal producten kunt toevoegen aan de database. Al die producten die op deze pagina worden aangemaakt zouden wel allemaal in één JSON bestand moeten.

Er wordt gebruik gemaakt van een button om een extra rij aan te maken.

Het script lukt aardig juist bij het versturen van de velden wordt alleen het eerste rij in de database opgeslaan en niet de andere zoals jullie gaan zien op de screenshot.

Mijn beschrijving is niet al te best maar zal er een screenshot bijvoegen.

Code (JS):

Mvg
    tcbhome

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Hoe onderscheid je verschillende producten (ik zie tig varianten staan als ik mij niet vergis)? Ik zie niet goed hoe de informatie van verschillende producten apart wordt opgeslagen - zou je niet beter alle form variabelen kunnen laten beginnen met product[<productId>], en dan product[<productId>][<productEigenschap>] die vervolgens een waarde bevat zodat alle informatie gegarandeerd in de goede (en aparte) vakjes valt?

Weet je zeker dat je je form niet submit? Voeg een "e" aan de callback-functie toe en begin je functie met e.preventDefault() in plaats van een "return false" aan het einde.

Weet je zeker dat je items *binnen* je form-tags toevoegt, anders worden deze sowieso niet verstuurd. En als je dus de verschillende producten niet op een unieke manier opslaat (beginnende met bijvoorbeeld productId) dan heb je dus de kans dat er velden met dezelfde naam meerdere keren voorkomen wat dus resulteert in een enkel veld na submit (velden met dezelfde naam overschrijven elkaar).

• Bedankt voor je antwoord maar inmiddels is het probleem al opgelost ;)

Bij elke form veld heb ik nu wel "voorbeeld['product']['itemCode'][]" Zo worden ze nu opgeslaan in de database.

Maar van mij mag hier een slotje op.

Nogmaals toch bedankt voor je antwoord.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!